- Konu Yazar
- #1
bir haftadır takipteyim siteyi ama mobil olduğumdan üyelik sıkıntısı oldu yenice kaydoldum.mükemmel bir forum bağımlısı oldum her konuyu okuyorum çok faydalı.18 yaşındayım yaşımı doldurur doldurmaz ehliyetimi aldım öncesinde motora 2 defa artçı olarak binmiştim sadece.direksiyon sınavından 1 gün önce kursa gittim ve 1 saatlik çalışmayla sınavı geçtim.babamla bir kritik sonrası ufak bir şeyler almaya karar verdim ve mondial drift aldık 1 hafta sonra ehliyetten.kendi kendime öğrendim vitesi şunu bunu.2 yıla yakın ona biniyorum geçen sene sınavdan sonra büyütecektik ama sınavı kazanamayınca yalan oldu
r: bu sene inşallah.böyle tanıtayım dedim herkese iyi forumlar ve burdan öğrendiğim ve çok beğendiğim bir söz TEKERİNİZ DÜZ DEPONUZ FULL OLSUN :cat: :king: :king: