Herkese Merhaba Herkese Selam

Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
0
Merhaba arkadaşlar, ben izmirden üniversite öğrencisi 19 yaşında bir kardeşiniz.
3 yıldır motosiklet.net i takipteyim üye olmak bugüne nasipmiş.
1 hafta önce aldım ilk motosikletimi :) Motoran Fabio 150cc bir makine :cherry:
Artık bende sizinleyim :):)
Bu arada plaka için sigortaya gittiğimde 250 TL dediler biraz fazla değil mi :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst