- Katılım
- 19 Mar 2015
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar, ben izmirden üniversite öğrencisi 19 yaşında bir kardeşiniz.
3 yıldır motosiklet.net i takipteyim üye olmak bugüne nasipmiş.
1 hafta önce aldım ilk motosikletimi
Motoran Fabio 150cc bir makine :cherry:
Artık bende sizinleyim

Bu arada plaka için sigortaya gittiğimde 250 TL dediler biraz fazla değil mi
ale:
3 yıldır motosiklet.net i takipteyim üye olmak bugüne nasipmiş.
1 hafta önce aldım ilk motosikletimi
Artık bende sizinleyim
Bu arada plaka için sigortaya gittiğimde 250 TL dediler biraz fazla değil mi