Herkese Antalya'dan selamlar...!!!

Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
3
herkese selam..antalya sokaklarına 150RF yle el atmış bulunmaktayım..daha 2 gün oldu motoru alalı...ilgilenen herkesle tanışmaya açığım...Antalya Akdeniz üni. İİBF deyim..öğrenci arkadaşlarla iletişime geçeriz inşallah...sitenin daimi üyesi melih kardeşime selamlar...
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
kardeşim benim hoşgeldın sefalar getırdın motorun hayırlı olsun kazasız belasız inş. bugun benim yaptıgımı yapmaya kalkma yeter ;) cumartesi gunleri toplantılara gelıon yoksa ındiririm lastıklerıni :p neyse kardeşim hosgeldın tekrar:rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
3
sağol kardeşim benim.gelmem mi ya hiç?her cumartesi çıkarız evden birlikte. 07 KAD 35 'ten selamlar..
 
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
3
hepiniz sağolun arkadaşlar...mt antalyadaki arkadaşlarla cumartesi seleklerde buluşmak dileğiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst