- Katılım
- 17 Mar 2009
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
herkese selam..antalya sokaklarına 150RF yle el atmış bulunmaktayım..daha 2 gün oldu motoru alalı...ilgilenen herkesle tanışmaya açığım...Antalya Akdeniz üni. İİBF deyim..öğrenci arkadaşlarla iletişime geçeriz inşallah...sitenin daimi üyesi melih kardeşime selamlar...