- Katılım
- 11 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,658
- Konu Yazar
- #1
Aşağı yukarı bir sene oldu artık.. şimdi bakıyorumda 999. msjdayım.Bugüne kadar birçok gezimiz oldu.. Ne Yalovalar Kaldı,ne kıyıköyler ne şarköyler ne istanbullar.. Trakyada bile Şimdiye kadar GEzemediğim yerleri gezdim bu site sayesinde..
Sıcakta Dostlar buldum.Dostluklarım oluyor arkadaşlarım oluyor.. herkese cok teşekkür ediyorum... İnşallah Daha nice 1000 msjları kazasız gürültüsüz patırtısız deviririz hep beraber
Bilgilerini benden esirgemeyen arkadaşlarada teşekkürler... O kadar msj atmışım siteye.. 1000.msjımda böyle anlamlı bişey olsun dedim... Teşekkürler MT
Sıcakta Dostlar buldum.Dostluklarım oluyor arkadaşlarım oluyor.. herkese cok teşekkür ediyorum... İnşallah Daha nice 1000 msjları kazasız gürültüsüz patırtısız deviririz hep beraber