Her SS motorda gördüğüm bu sticker'i belediye mi dağıtıyor?

Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Ya sol tarafta ayağımın orda bi çıkıntı var o da çok gereksiz bence.
Kask ceket eldiven falan da gereksiz ayrıca. Fabrika çıkışımızda yok bunlar. Olması istenseydi koyulurdu
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
sen motosiklet sürme yada dur sür deposuna montun fermuar kısmı denk gelen bir motor sür hatta birde tank pad de alma zaten sevmiyorsun sonrada başlık açarsın depom çizildi nerede ucuza yaptırılır diye ki o tank pad ların şeffafı da var bunu da bil belki lazım olursa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst