Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Her SS motorda gördüğüm bu sticker'i belediye mi dağıtıyor?
Ya sol tarafta ayağımın orda bi çıkıntı var o da çok gereksiz bence.
Kask ceket eldiven falan da gereksiz ayrıca. Fabrika çıkışımızda yok bunlar. Olması istenseydi koyulurdu
Ya sol tarafta ayağımın orda bi çıkıntı var o da çok gereksiz bence.
Kask ceket eldiven falan da gereksiz ayrıca. Fabrika çıkışımızda yok bunlar. Olması istenseydi koyulurdu
sen motosiklet sürme yada dur sür deposuna montun fermuar kısmı denk gelen bir motor sür hatta birde tank pad de alma zaten sevmiyorsun sonrada başlık açarsın depom çizildi nerede ucuza yaptırılır diye ki o tank pad ların şeffafı da var bunu da bil belki lazım olursa