Her SS motorda gördüğüm bu sticker'i belediye mi dağıtıyor?

Katılım
27 Tem 2016
Mesajlar
6
İlk başlarda bunu honda motorlar ile birlikte geliyor sanımıştım, sonra yamaha dahil her motorun %99'unda görünce sıfırlarına bakayım dedim yokmuş sanırım belediye dağıtıyor motorun orjinalliğini ufacık bişey bu kadar bozabilir. Sinek küçüktür ama mide bulandırır derler ya, takmayın arkadaşlar şunu gözünüzü seveyim. Şahin mi bu..
v41NgO.jpg
 
Katılım
7 Tem 2016
Mesajlar
66
İlk başlarda bunu honda motorlar ile birlikte geliyor sanımıştım, sonra yamaha dahil her motorun %99'unda görünce sıfırlarına bakayım dedim yokmuş sanırım belediye dağıtıyor motorun orjinalliğini ufacık bişey bu kadar bozabilir. Sinek küçüktür ama mide bulandırır derler ya, takmayın arkadaşlar şunu gözünüzü seveyim. Şahin mi bu..
http://i.hizliresim.com/v41NgO.jpg

o sticker dedigin seyin adi tank pad. montun fermuari vb zerzevatin depoyu cizmesini onler. sevmiyorsan takmazsin. benim motorumda yok mesela.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Bilader sen motosikletin zevkini bilmiyorsun, bari bilenlere karışma.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Tank pad candır, boşver hocam takan taksın. Ayrıca lütfen böyle gereksiz konular açmayınız, teşekkürler
 

T3Z

Katılım
11 Haz 2016
Mesajlar
54
Şeffaf tank padlerde var bence herkes takmalı, deponun çizilmesini önemli ölçüde azaltıyo.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harbiden garip garip motorun rengiyle tipiyle alakasız absürt şeyler yapıştırıyorlar.Ama yinede bu şekilde sitem etmen yersiz olmuş sonuçta herkezin kendi zevki kendi malı. Sadelik orjinalliği bozmadan güzel gösteriyor benim tercihim sadelikten yana.
6nAvmv.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
573
Hondaya R1 tankpadi yapıştıran birini tanıyorum. Soracaktım bir gün ama vazgeçtim çünkü benena.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
rahat bırakın çocuğu.. ::pala:: onun adı tank pad. muhtar falanda vermiyo. 50-100 lira bişeye alıp etiket gibi yapıştırıyosun :bestmt:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de sevmediğim için takmıyorum. Ama harbiden de çiziliyor yaw. Bir şekilde çirkin görünüyor yine yani... Bir istisna CB1000R, çok güzel saklamış. Onda gerek yok...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst