- Katılım
- 17 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,715
- Konu Yazar
- #21
Yorumlariniz ici tesekkürler..
Ben fazla yorum yapmayacagim.
Ama sunu söyliyeyimki Almanlar bizden cok cok daha rahat hatalarini anlatirken.. Yaptiklari aptalliklari anlatirken..
Biz hatalarimizi ya sakliyoruz yada utaniyoruz..
Bende buna dahil bunlari biraz asmis olsam bile..
Yaptigim bazi hatalari anlatabiliyorum gülerek.. :queen:
Ama simdi anlatacagim olayi saniyorumki icimizde hickimse cikipta ulu orta anlatamaz.. Ben anlatamam yemin olsun... :cherry:
Bir Alman arkadasim var.. Cok varda simdi ben birisinden bahsedicem..
Biz bununla eskiden SIK SIK bulusup kafalari azicik cekerdik..
Genelde bira icer aradada cenever diye kirmizi tatli bir icki..
Bu Alman arkadas birkac kereden sonra
-Ben artik cenever icmiyorum
-Neden? Düne kadar bizden cok icerdin..:silent:
-Bakin size söyliycem ama gülmiyceksiniz diyor
-Yok yahu ne gülmesi.. :cherry:
-Dün altima isedim evde bu cenever meretinin yüzünden.
-Tüh allah belani versin Wolfgang.. :queen::queen::queen:
-Gülmeyin leeeeyyyynnnnn
Ben fazla yorum yapmayacagim.
Ama sunu söyliyeyimki Almanlar bizden cok cok daha rahat hatalarini anlatirken.. Yaptiklari aptalliklari anlatirken..
Biz hatalarimizi ya sakliyoruz yada utaniyoruz..
Bende buna dahil bunlari biraz asmis olsam bile..
Yaptigim bazi hatalari anlatabiliyorum gülerek.. :queen:
Ama simdi anlatacagim olayi saniyorumki icimizde hickimse cikipta ulu orta anlatamaz.. Ben anlatamam yemin olsun... :cherry:
Bir Alman arkadasim var.. Cok varda simdi ben birisinden bahsedicem..
Biz bununla eskiden SIK SIK bulusup kafalari azicik cekerdik..
Genelde bira icer aradada cenever diye kirmizi tatli bir icki..
Bu Alman arkadas birkac kereden sonra
-Ben artik cenever icmiyorum
-Neden? Düne kadar bizden cok icerdin..:silent:
-Bakin size söyliycem ama gülmiyceksiniz diyor
-Yok yahu ne gülmesi.. :cherry:
-Dün altima isedim evde bu cenever meretinin yüzünden.
-Tüh allah belani versin Wolfgang.. :queen::queen::queen:
-Gülmeyin leeeeyyyynnnnn