Hem iri olucak hemde kelebek olucak motor tavsiyesi

Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar
Daha önce çeşitli bir çok motosiklet tecrübem oldu ancak uzun süredir burgman 650 kullanıcısıydım ve burgmanım artık yeni sahibine kavuştu
Ben 176cm boyunda 103 kilo 30 yaşında hafiften kelli felli biriyim %80 şehiriçi %20 şehirdışı kullanım alışkanlığına sahip 10 yıllık bir motosiklet kullanıcısıyım velhasıl gelelim soruma
Sele yüksekliğinin 75cm i geçmeyeceği biri vitesli motosiklet arıyorum maks fiyatım ise 30.000tl dir
Kafamdakiler ise
Harley street 750
Kawasaki vn900 custom special
Hayalimdeki
Honda ctx 1300
Sizin önerileriniz kafamdakilere eleştiriniz veya tavsiyeniz neler olur şimdiden yardımlarınıza teşekkürler

not: honda ctx gibi yan çantalı motorları çok seviyorum ancak fiyatları yüksek geliyor
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
kelebekten kasıt nedir? bunlar nasıl kelebek?

filename-dscf1718-jpg.jpg



yamaha xv950 bolt öneririm.
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
38
Kelebekten kasıt şehiriçi kullanımda Muhammed alinin kelebek gibi uçarım arı gibi sokarım lafından ilham aldım:)

Kıvraklık yani :))

Yamaha xv 950 deposu hoşuma gitmiyor mlsf ama aklımdaki motorlardan ayırıca 2 kişi binilsin istiyorum chooper olmak zorunda değil ayrıca
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Klasik çizgiler tercihiniz sanırım , Triumph modellere'de göz atın derim (performans nasıldır bilemem.)
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
38
Triumph çok güzel motosiklet ancak ikincieli hiç oturmuş değil bu sebebten ikinciel motosikleti yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------

Harley in yeni çıkardığı street 750 için ne diyorsunuz? 883 kadar basiretsiz midir bilmiyorum çünkü 883 ü kullandığımda kütük gibi bir makina olduğunu gördüm..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst