- Katılım
- 29 Haz 2011
- Mesajlar
- 854
- Konu Yazar
- #1
herkese merhaba abilerim kardeşlerim. Artık sezon kapanmaya yüz tutmuşken hem yol yaptık hem alışveriş yaptık güzel bir gün geçirdik elimden geldiğince paylaşmak isterim.
Bugünkü rota ankaraya git gel 700 km.
bir değişiklik yapalım diyoruz hayatta kalabilmek için sabaha karşı 4te arabayla çıkıyoruz yola :bounce::queen:
bolu buz tutmuş. Anam buralar motosiklet ile nasıl geçilecek
...
neyseki gün ağarınca buzlar çözülüyor hava - 2 lerden 0 derecelere çıkıyor
ne kadar iç açıcı 
Ve gelelim ankaraya sebebi ziyaretimize ne zamandır aklımda olan kıvranarak istediğim CBF 500ü sonunda alıyorum
:bounce:
zaten motoru biliyoruz ama maksat muhabbet bir motoru inceliyoruz Test sürüşü noterdi aldı idi sattı idi derken Benim ufaklığın yanına abisini de almış bulunmaktayım :cherry::cherry:
Hazır Ankaraya gelmişken Etimesgutta Ankara Motosiklet Recep ustanın çayını içmeden gitmek olmaz. çay idi kahvaltı muhabbet sohbet derken saat 11 oluyor yolumuz uzun hazırlıklar tamam. Yeni kuzumla azcık yol yapalım bakalım
...
Ankara ile bolu arası berbat bir soğuk max 40km gidebiliyosunuz. 40 km sonunda yol kenarında durup arabanın klimasında 10 15 dk ısınıp tekrar yola koyularak geçti yolculuk. Bu üşüme olarak adlandırılamaz biz süre sonra parmak soguktan uyuşmaya karıncalanmaya falan başlıyor
.. Düzceye kadar yol işkence gibiydi. Çok zevkli bir işkence
l:
l::queen::queen:
ama düzceden sonra karasal iklim yerini ılıman iklime bırakınca 140 km molasız muhteşem bir yol oldu. Daha önce ybr 125 ve cbf 150 sahibi olmuştum. Bu ilk büyük cc li motosikletim. Bu ne kadar eğlenceli bir şeymiş. ne rüzgardan şerit değiştirme var. ne karşıdan esen rüzgarda yavaşlama var. istediğin an sollayabiliyorsun. Sollamaya çıksam mı çıkmasam mı derdi yok küçük cc de motosikletten keyif almak kadar onla cebelleşiyormuşuz.
Sonunda kazasız belasız donmadan etmeden eve ulaşıyorum.
abi kardeş bırakıyorum. onların dinlenme benimde ısınma zamanım
Böyle kısadan hisse çok eğlenceli bir gün geçirdim paylaşmak istedim. Allaha emanet olun tekeriniz düz bassın....
Bugünkü rota ankaraya git gel 700 km.
bir değişiklik yapalım diyoruz hayatta kalabilmek için sabaha karşı 4te arabayla çıkıyoruz yola :bounce::queen:
bolu buz tutmuş. Anam buralar motosiklet ile nasıl geçilecek
neyseki gün ağarınca buzlar çözülüyor hava - 2 lerden 0 derecelere çıkıyor
Ve gelelim ankaraya sebebi ziyaretimize ne zamandır aklımda olan kıvranarak istediğim CBF 500ü sonunda alıyorum
zaten motoru biliyoruz ama maksat muhabbet bir motoru inceliyoruz Test sürüşü noterdi aldı idi sattı idi derken Benim ufaklığın yanına abisini de almış bulunmaktayım :cherry::cherry:
Hazır Ankaraya gelmişken Etimesgutta Ankara Motosiklet Recep ustanın çayını içmeden gitmek olmaz. çay idi kahvaltı muhabbet sohbet derken saat 11 oluyor yolumuz uzun hazırlıklar tamam. Yeni kuzumla azcık yol yapalım bakalım
Ankara ile bolu arası berbat bir soğuk max 40km gidebiliyosunuz. 40 km sonunda yol kenarında durup arabanın klimasında 10 15 dk ısınıp tekrar yola koyularak geçti yolculuk. Bu üşüme olarak adlandırılamaz biz süre sonra parmak soguktan uyuşmaya karıncalanmaya falan başlıyor
ama düzceden sonra karasal iklim yerini ılıman iklime bırakınca 140 km molasız muhteşem bir yol oldu. Daha önce ybr 125 ve cbf 150 sahibi olmuştum. Bu ilk büyük cc li motosikletim. Bu ne kadar eğlenceli bir şeymiş. ne rüzgardan şerit değiştirme var. ne karşıdan esen rüzgarda yavaşlama var. istediğin an sollayabiliyorsun. Sollamaya çıksam mı çıkmasam mı derdi yok küçük cc de motosikletten keyif almak kadar onla cebelleşiyormuşuz.
Sonunda kazasız belasız donmadan etmeden eve ulaşıyorum.
abi kardeş bırakıyorum. onların dinlenme benimde ısınma zamanım
Böyle kısadan hisse çok eğlenceli bir gün geçirdim paylaşmak istedim. Allaha emanet olun tekeriniz düz bassın....
Son düzenleme: