hayabusa tarih oldu bile bu belgeseli bende izledim ark.lar makinayı yapan adamlar saatte 400km basma garantisi veriyorlar yoksa paralarını iade edebiliyorsunuz ve şaşırtıcı olanda bugüne kadar alanlar hiç geri götürmemişler
ben bu motorun 2003 modelini istanbulda kullandım gayet sağlıklı motor ama cok savuruyordu üzerinde durmak büyük cesaret istiyor hız denemesi tüm bakımları eksiksiz yapılmış olmasına rağmen 396 yı gecmedi bizzat kendim test etmiştim halic köprüsünün üzerinde ki arkama takılan polisleri hesaba katmıyorum nitrosuda gayet sağlıklı calısıyordu gayet temiz işçiliği var ömürlük makina diyeblirim bilginiz olsun eyer deneme imkanınız olursa cok cesaretli olmalısınız ben denedim 340 dan sonra motor beni üzerinden atmaya calıstı fazla hız tavsiye etmem ki ben motor için ölümü göze alan birisiyim ama sakat kalmayı asla göze alamam.bizim arkadaş hala kullanıyor o motoru yarışlarda suan istanbulda rakibi yok denilcek kadar az el yapımı bi motorlara yenik düşüyo sadece bundan daha iyi motorlar var emin olun işçiliği cok aşırı derecede iyi bu arada sesi biraz aşırı derecede sıkıntı verici normal yolda kullanıldımı türkiye gibi biyerde heleki polislerin peşine takılması maksimum 1 saat sürüyo sonra atlat atlatabilirsen... ama motoru bana cok aşırı kuvvetli gelmedi yeni modelleri nasıldır bilemem türkiyede birtek 2003 modelini gördüm ve denedim.
1. ve 2. viteste max gördüğü hız nedir acaba ? Hatırlıyorsanız yazarmısınız.![]()
Şaşırtmalı soru![]()
şşşşşşşşşşşşşşşşşşş hemen de çaktımayın yaw![]()
ben bu motorun 2003 modelini istanbulda kullandım gayet sağlıklı motor ama cok savuruyordu üzerinde durmak büyük cesaret istiyor hız denemesi tüm bakımları eksiksiz yapılmış olmasına rağmen 396 yı gecmedi bizzat kendim test etmiştim halic köprüsünün üzerinde ki arkama takılan polisleri hesaba katmıyorum nitrosuda gayet sağlıklı calısıyordu gayet temiz işçiliği var ömürlük makina diyeblirim bilginiz olsun eyer deneme imkanınız olursa cok cesaretli olmalısınız ben denedim 340 dan sonra motor beni üzerinden atmaya calıstı fazla hız tavsiye etmem ki ben motor için ölümü göze alan birisiyim ama sakat kalmayı asla göze alamam.bizim arkadaş hala kullanıyor o motoru yarışlarda suan istanbulda rakibi yok denilcek kadar az el yapımı bi motorlara yenik düşüyo sadece bundan daha iyi motorlar var emin olun işçiliği cok aşırı derecede iyi bu arada sesi biraz aşırı derecede sıkıntı verici normal yolda kullanıldımı türkiye gibi biyerde heleki polislerin peşine takılması maksimum 1 saat sürüyo sonra atlat atlatabilirsen... ama motoru bana cok aşırı kuvvetli gelmedi yeni modelleri nasıldır bilemem türkiyede birtek 2003 modelini gördüm ve denedim.