Diğer Helikopter motorlu motosiklet mtt y2k

Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Belgeseli bende seyrettim adam anlatıyor;
"motorla ışıklarda bekliyorum bi koku geldi arkama baktımki arkamda bekleyen arabanın tamponu eriyor"

süper istanbul trafiğinde bide düşünsenize :queen:


not:yazdıktan sora fark ettim konu hortlamış 4 senelik konu :D benim anlattığımıda arkadaş anlatmış zati :D
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
24
babamdada vardı bundan çok ses çıkarıyo komşular rahatsız oluyo diye sattıydı :cherry: :p
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hauhauhahah .... amma hortlamıs yhaw 5 senee simdi bu motorun torunu bile vardır...
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
hayabusa tarih oldu bile bu belgeseli bende izledim ark.lar makinayı yapan adamlar saatte 400km basma garantisi veriyorlar yoksa paralarını iade edebiliyorsunuz ve şaşırtıcı olanda bugüne kadar alanlar hiç geri götürmemişler

Alanlar geri gide bilmiş mi? ACABA:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
2
ben bu motorun 2003 modelini istanbulda kullandım gayet sağlıklı motor ama cok savuruyordu üzerinde durmak büyük cesaret istiyor hız denemesi tüm bakımları eksiksiz yapılmış olmasına rağmen 396 yı gecmedi bizzat kendim test etmiştim halic köprüsünün üzerinde ki arkama takılan polisleri hesaba katmıyorum nitrosuda gayet sağlıklı calısıyordu gayet temiz işçiliği var ömürlük makina diyeblirim bilginiz olsun eyer deneme imkanınız olursa cok cesaretli olmalısınız ben denedim 340 dan sonra motor beni üzerinden atmaya calıstı fazla hız tavsiye etmem ki ben motor için ölümü göze alan birisiyim ama sakat kalmayı asla göze alamam.bizim arkadaş hala kullanıyor o motoru yarışlarda suan istanbulda rakibi yok denilcek kadar az el yapımı bi motorlara yenik düşüyo sadece bundan daha iyi motorlar var emin olun işçiliği cok aşırı derecede iyi bu arada sesi biraz aşırı derecede sıkıntı verici normal yolda kullanıldımı türkiye gibi biyerde heleki polislerin peşine takılması maksimum 1 saat sürüyo sonra atlat atlatabilirsen... ama motoru bana cok aşırı kuvvetli gelmedi yeni modelleri nasıldır bilemem türkiyede birtek 2003 modelini gördüm ve denedim.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ben bu motorun 2003 modelini istanbulda kullandım gayet sağlıklı motor ama cok savuruyordu üzerinde durmak büyük cesaret istiyor hız denemesi tüm bakımları eksiksiz yapılmış olmasına rağmen 396 yı gecmedi bizzat kendim test etmiştim halic köprüsünün üzerinde ki arkama takılan polisleri hesaba katmıyorum nitrosuda gayet sağlıklı calısıyordu gayet temiz işçiliği var ömürlük makina diyeblirim bilginiz olsun eyer deneme imkanınız olursa cok cesaretli olmalısınız ben denedim 340 dan sonra motor beni üzerinden atmaya calıstı fazla hız tavsiye etmem ki ben motor için ölümü göze alan birisiyim ama sakat kalmayı asla göze alamam.bizim arkadaş hala kullanıyor o motoru yarışlarda suan istanbulda rakibi yok denilcek kadar az el yapımı bi motorlara yenik düşüyo sadece bundan daha iyi motorlar var emin olun işçiliği cok aşırı derecede iyi bu arada sesi biraz aşırı derecede sıkıntı verici normal yolda kullanıldımı türkiye gibi biyerde heleki polislerin peşine takılması maksimum 1 saat sürüyo sonra atlat atlatabilirsen... ama motoru bana cok aşırı kuvvetli gelmedi yeni modelleri nasıldır bilemem türkiyede birtek 2003 modelini gördüm ve denedim.

1. ve 2. viteste max gördüğü hız nedir acaba ? Hatırlıyorsanız yazarmısınız. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
ben bu motorun 2003 modelini istanbulda kullandım gayet sağlıklı motor ama cok savuruyordu üzerinde durmak büyük cesaret istiyor hız denemesi tüm bakımları eksiksiz yapılmış olmasına rağmen 396 yı gecmedi bizzat kendim test etmiştim halic köprüsünün üzerinde ki arkama takılan polisleri hesaba katmıyorum nitrosuda gayet sağlıklı calısıyordu gayet temiz işçiliği var ömürlük makina diyeblirim bilginiz olsun eyer deneme imkanınız olursa cok cesaretli olmalısınız ben denedim 340 dan sonra motor beni üzerinden atmaya calıstı fazla hız tavsiye etmem ki ben motor için ölümü göze alan birisiyim ama sakat kalmayı asla göze alamam.bizim arkadaş hala kullanıyor o motoru yarışlarda suan istanbulda rakibi yok denilcek kadar az el yapımı bi motorlara yenik düşüyo sadece bundan daha iyi motorlar var emin olun işçiliği cok aşırı derecede iyi bu arada sesi biraz aşırı derecede sıkıntı verici normal yolda kullanıldımı türkiye gibi biyerde heleki polislerin peşine takılması maksimum 1 saat sürüyo sonra atlat atlatabilirsen... ama motoru bana cok aşırı kuvvetli gelmedi yeni modelleri nasıldır bilemem türkiyede birtek 2003 modelini gördüm ve denedim.

Sırf bu mesajı yazabilmek için mi üye oldunuz. :silent:

Vakit kaybetmişsiniz.
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
2
evet mesajı yazıp bilgilendirmek istedim. normalde ben yarış motorlarıyla pek ilgilenmiyorum ama bicok motoru denedim bilgi vermek istedim ben el yapımı chopper kullanıyorum honda cbr 1000rr nin sahibini ağlatmışlığım olmuştu 370 görüyodum artık göremiyorum 320 yi zar zor görüyoruz eskidir 1988 den beri bende 1967 yapım. gençlikte cetelere özenip almıştıkda hiç hayırlı olmadı benim için 15 yıl hapis yattık yok yere motor şeytan işidir tavsiye etmem yaşınızı başınızı alın arkadaşlar öyle kullanın genç yaşta canınız yanmasın coluk cocuk sahibi insanlarsınız ailenize yazık olur ben 58 yaşındayım birçok şeyden pişman oldum gençliğimde evlenemedim bile hiç. ben size zevkinizden tutkunuzdan vazgecin demiyorum cc düşürün 125 likler neyinize yetmiyor? forumu biraz dolandım maşşallahı var herkezin 600cc 1000cc kaynıyo kıyamet gibi resimlerine bakıyorum hepsi gencecik arkadaşlarımız yazık olur yapmayın derim sakın ola öğüt olarak algılamayın bunu kırılıp gücenip arkamdan küfürde etmeyin deneyimlerinden yola cıkarak yazdım bu mesajı. ayrıca hatırlamıyorum ama hiç unutmam 300km ye kac saniyede cıktığını o motorun. malumunuz 2003 - 2010 ( 2011 ) yaş 58 doğal biraz.
yalnız kanucan resminde süpermiş sinek diye ekrana vurdum vallahi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst