Diğer Helikopter motorlu motosiklet mtt y2k

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
mehmethan1' Alıntı:
geçen haftalarda bir belgeselde seyrettiğim MTT Y2K adlı motosikletle ilgili
aklımda kalan bilgileri ve nette bulduğum bu resimlerini sizlerle de paylaşak istedim.
Bu motor 2000 yılında çıkmış.
üzerinde helikopter motoru varmış.
amerikada caddede giderken millet cep telefonunu açıp
sesini arkdaşlarına dinletiyormuş.
adamın biri bu motorla saatte 340 km ile giderken radara yakalanmış.

çok az sayıda kullanıcısı olan bu motorun yakıtını ben anlayamadım.
Dizel mi, Jet yakıtı mı?

sizin bilgilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.


y2k2zk.jpg
[/URL]

[/img]

aman allahımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :cat: :cat:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
dishy alıcan heralde yakıtını sorduğuna göre:queen:
banada bi tur attırırsın artık zaten senin yüzünden eküriylede ters düştük:queen:
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Biri beni çimdiklesin bu nasıl dehşet bir makina ya,sonu yok bu makina endüstrisinin,ah birde bizim üniversitelerimiz böyle dehşet projelerle piyasaya çıksa
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bu motor pardon helikoptermotor kesin beni geçer bi çare bulmalı :queen:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
ben bunun vıdeosunu ızlemıstım fııısss dıyerek gıdıyodu ama once ınanamadım
takı bu topıc ı gorunce saol dostum ellerıne saglık :cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bu arada jet motorunun 52000 deviri türbinin (iç pervanesinin) devridir. Pistonlu motor yok bu alette, dolayısıyla 52000rpm çok değil. Sıradan bir otomobil turbosunun türbini 200.000 rpm çevirebilir :)
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
abi bu motor türkiyeye gelirse bizim türkler buna gaz taktırırlar :queen:
 
Katılım
7 Şub 2006
Mesajlar
38
Bu motorla kalkış yapmadan önce zannedersem arka tekeri havaya kaldiriyorsunuz. Motor calistiktan sonra tam devrine ulasinca yer kontrol ekiplerinden izin alip, tekeri yere indiriyorsunuz ve kakış yapıyorsunuz....
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Bu makine 0 - 100 ü baya yavaştır onu söliyim de 100 - 300 ü gayet iyidir türbin motor nede olsa alt devirlerde cansızdır jet uçaklarının motoru ortalama 130 000. çeviriyor.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
kesin yalandır yazdıkları devir.nasıksa olcemicez zehirlemisler ortalıgı.
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
bu dizel olayı nı benim aklım almadı türbin motorlarda kullanılıyomu dizel yakıt
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst