Heeeeeeeeyt seviyorum beeee

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kardeş şimdilik sen daha opel astrayla takılllllllll :cherry: en azından egzos sesi gerçekten güzeldi:cherry:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ulen noluyaaaaaa,kankim devreye girdiyse iş ciddi diyecem değil,çekilin kenara motır geldi heeeeyt kim kimi nediye seviyor bende seviyorum ama söylüyommu
sadece ben biliyom birde allah ,hatta ona bile söylemedim onunda haberi yok.Peki ben neyi seviyom yada kimi seviyom bilene cola turka:queen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
egelim' Alıntı:
kardeş şimdilik sen daha opel astrayla takılllllllll :cherry: en azından egzos sesi gerçekten güzeldi:cherry:

abicim beni dört teker kesmiediğinden 2 teker aldım sonra oda elimden uçtu bazı nedenlerden dolayı.

motor abi ben dayanamadım abi haykırdım :queen:


kılıçbalığı abicim kime anlatsak güldü olmaz öle şey dedi :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst