Heeeeeeeeyt seviyorum beeee

Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Millet okuyupta hemen gülmeyin :pr: :pr: seviyorum ama nası seviyorum öle böle değil bu fuarla birlikte çok daha arttı çok seviyosunuz ve kısa zaman zarfında ulaşamıyosunuz ne yapardınız benim yerimde olsanız :pr: :pr:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
8
arkadaşım çok sevmek sahip olmanın yarısıdır:) heralde eğer daha çok seversen seninde olur ehehe şaka yaptım allah kavuştursun ne diyeyim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p atardım kendimi köprüden.. hazır senin evde yakın 1. köprüye..:p
Ah be canım kardeşim neyi neden sevdiğini sandığını ben bildiğimden bu yorumu yapıorum..
Tekrar sölüyorum sana.."Bi cacık olmaaaaaazzzzzzz"
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
neden böyle saçmasapan başlıklar açıyosunuz anlamıyorum doğrusu, burası bir forum(bilgi,tecrübe vs paylaşım ortamı) , bi başlık açmadan önce , birisi neden bunu okumak istesin diye düşünmek tartmak , şu kişi de bundan faydalanabilir diyebiliyosan açmak gerekir diye düşünüyorum. :farao:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Fuarla arttığına göre tahmin edebiliyorum Allah kavuştursun bende seviyorum arkadaş...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gençliğine verin arkadaşımızın.. heyecanlı kardeş..zaten kısa sürede anlıcak oda..:mrgreen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
danger0' Alıntı:
neden böyle saçmasapan başlıklar açıyosunuz anlamıyorum doğrusu, burası bir forum(bilgi,tecrübe vs paylaşım ortamı) , bi başlık açmadan önce , birisi neden bunu okumak istesin diye düşünmek tartmak , şu kişi de bundan faydalanabilir diyebiliyosan açmak gerekir diye düşünüyorum. :farao:


abi ne kızıyosun çıkmazdayım bilgi istiyorum sende n yazdığımı ii okumadın heralde hep benmi akıl vercem birazda siz verin

Kızdırmayın beni dağıtırım burayı heeeee :queen:

paşam gözün sevem sen biliosun geçermi :pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bişi anladıysam neyim:p
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
musti81' Alıntı:
bişi anladıysam neyim:p

anladıysan fenerli ol dicem anlatmak istemicem

bu başlığı açma nedenim öncelikle sıkıldım ve herkez motodan bahsediyor istedim bi konuda yardım almak mt ailesinden ztn konuyuda konu dışına açtım
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hastalığın geçmiş heralde musti.:)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Sevdiğin şey ne Erhancım? Kız mı motor mu, en başta onu bilelim?:queen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Shamyl' Alıntı:
Sevdiğin şey ne Erhancım? Kız mı motor mu, en başta onu bilelim?:queen:

abi erhan kim alacağın olsun şamil abi bende sein resmine bıyık yapıpta siteye vermezsem sen görürsün abi bu kdr ne sevilir benim gibi motor hastası
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
83
CBR1000RR_medium_07.jpg


sevdiğin bu olmasın sakın?

1ad.jpg


bi anlaşma yapalım, motor senin olsun adam benim, olur mu?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
bengisunun teklif cazip :queen:

cbr isteyelim olmazsa Allahın emriylen verenin bi yüzü vermeyenin ikiyüzü
olmadı kaçırrız hocam:queen:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
selammm ben enson seni bıraktığımda çok iyiydin neoldu bensizlik sana yaramadı sanırım.çekmeyim kılıcı ha getirme beni orayaaaaa bak atlarım siyah incime gelirim oraya gelirsemde çok fena yaparım.kendine gel hiç yakıştıramadım mt ailesinden bi kardeşime .varsa bi derdin ara abini dertleşelim kendine ii bak bidaha istemiyorum böyle topic falan:)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok water başım şu an dönüyor haldır haldır eve nasıl gtcem acaba :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst