Heavy Metal Thunder (Bakın Slayer Ne Yapmış)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu efsane şarkının içine etmiş bence.Berbat bir cover olmuş.
 

one

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
151
Diaobolus in musicadan bir parça havasında,tomun tam gaz ama çirkin sesi,kerry nin sallama soloları ve bol counter lu distortionlar tam slayer tadında ;) keşke arkada fuel klibi dönmeseymiş :(
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
canlı perf de var ama onda da spiker başlangıçta geyik çeviriyor ve yarış arabaları vardı ben de en azından alaka olsun diye bu linki paylaştım.

slayer'ın 90 sonrası hatta 2000'li yıllardaki albümlerinin tınısı var.

hep diyorum şimdi de söyleyim, slayer'ın en güzel albümü Show No Mercy'dir.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:40 ----------

Bu arada İstanbul'a kesin geliyor haziran'da hem de inönü'de olacakmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Evet en rezil coverlardan birisi olmuş. Zaten Tom Araya da gözümden çok düştü geçmiş açıklamaları yüzünden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst