hayırlı uçuşlar..

Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
bende aynı saniyelerdeki 4 nolu surucuye takıldım. nası yapmış ki onu orda show yapmaya claışmamıştır heralde bi hatadır o ama o kadar karizmatik olurmuş anca bi hata
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
verilmişti neyse ben de sevmiyom bunu demeyi görmeyenler de var ama alıştırdılar:)
müzik merak edenler için In The End-Linkin Park
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst