- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Hayırlı olsun cok guzel motor Allah kaza bela vermesın benımde begendıyım bı model 
güzel motor vallahi...Entep yollarına yakışır...bizde hanımköylü olarak Islahiyeli oluruz...selamlar....
Abilerim ablalarım hepinize teker teker teşekkür ederim.Allah hepinize nasip etsin.darısı motoru olmayanların başına .hiç birimize kaza acısı yaşatmasın.Tuncer abi teşekkür ederim iyi dileklerin için.Benim alalım biraz oldu ama ancak koyabildik.Aydemir agamınki daha fiyakalı ama![]()