Hayırlı olsun yok mu?

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı olsun cok guzel motor Allah kaza bela vermesın benımde begendıyım bı model :)
 
Katılım
9 Ara 2007
Mesajlar
63
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali abi ALLAH kazasız belasız binmeyi nasip eylesin süper bi alet!darısı da olmayanların başına...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Kazsız belasız bol km'ler. Beğendiğim bir model. İnşallah bizede böyle bir motor nasip olur....
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
allah kaza bela vermesin . motorun güzel hayırlı olsun toprağaam..
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.Allah hepimize gönlümüzde yatan motoru nasip etsin.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
alicim hayırlı uğurlu olsun güle güle binersin inşallah darısıda bize olsun
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maşşallah Maşşallah Damat Olur inş deli bi motor almışsın allah olmayanlarada nasip etsin inş ali baba kazasız belasız keyifle sürüşler dilerim sana dua et benim için 600 F e niyetlendik bizde nasipse inş bu yaz girmedik yol çıkmadık otoban bırakmıycaz az kaldı az olley inş :D :D :D görüşmek üzre....herkese selamlar gaziantep mt görüşemiyik heç nerdesiniz yaw...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Vaay:) Hayırlı olsun,kazasız belasız sürüşler dilerim:rendeer:
Çok güzel bir makina,güzel seçim..

Gaziantep MT coştu,bir bir çekiyor makinaları..
Helal olsun :cat:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Abilerim ablalarım hepinize teker teker teşekkür ederim.Allah hepinize nasip etsin.darısı motoru olmayanların başına .hiç birimize kaza acısı yaşatmasın.Tuncer abi teşekkür ederim iyi dileklerin için.Benim alalım biraz oldu ama ancak koyabildik.Aydemir agamınki daha fiyakalı ama:p
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Abilerim ablalarım hepinize teker teker teşekkür ederim.Allah hepinize nasip etsin.darısı motoru olmayanların başına .hiç birimize kaza acısı yaşatmasın.Tuncer abi teşekkür ederim iyi dileklerin için.Benim alalım biraz oldu ama ancak koyabildik.Aydemir agamınki daha fiyakalı ama:p

nede fiyaka ama gsr 600 yanında er-5 nedirki devede kulak gibi birşey ali:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst