Hayırlı olsun yok mu?

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun olmaz mı :)

ybr den sonra cok zorluyor mu kullanımı
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Olay budur hocam. Motosiklette Nirvana'ya ulaştın sen de demek.. Saygılar.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Çok güzel bi makina hayırlı olsun alii,G.Antep Mt'de kenya malkara yarım saatçiler günden güne çoğalıyo mt'de öyle tabiii Tekerin düz bassın kankammm:)
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Herkese çok teşşekkür ederim sagolun arkadaşlar allah sizlerede gönlünüzdekini versin:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper, renk falan harika, hayırlı olsun, iyi sürüşler :bounce:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kardeşim hayırlı uğurlu olsun ayrıca samimi yazından dolayı tebrik ederim ama dikkat et
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
allah kaza bela vermesin makıne gayet saglam duruyor güle güle kullan
hayırlı olsun
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
hayırlı uğurlu olsun, Allah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güle güle kullan kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim farın ve yolun daima açık olsun kardeşim,allah olmayanlarada nasip etsin:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel motor vallahi...Entep yollarına yakışır...bizde hanımköylü olarak Islahiyeli oluruz:p...selamlar....
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı Olsun arkadaşım :rendeer:
Kazasız belasız Sürüşler Dilerim :cat:

Ben bu alete hastayım ya :salut: inşallah banada nasip olur bi gün :)
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Allah hepinizden razı olsun.İyi dilekleriniz için çok sagolun.Allah hepinize gönlünüzde yatanı nasip etsin.Kalın saglıcakla:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst