Hayattan bekletiniz nedir?

Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
42
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayattan beklentımız yok acıkcası gıdecegımız yer bellı fakat allah kımseyı sasırtmesın ve bu hayatta ınsanlar ıcın nekadar para onemlı olsada bence saglık huzur onemlı parası olanlarıda goruyoruz .....
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
beklentilerın vardı hayatta
birde bakmışsın gec olmuş
senden beklenenler coğalmış
sarılmışlar etrafında
durun bır dakika
daha benim isteklerım cok dünyada
ama nafile beklentilerın
beklenen ler oldu
sana babandan iki nasıhat bir cift corap
anandan bir gömlek bır kazak
sevdiğinden koca bır kazık
sana bu hayatta yeterde artarda
beklentilerın hayal oldu ya
şimdi evlisin üç cocuğunla
isteklerını koy kenara
bu gün onları çikolataayla
dondurmayla kandırsanda
yarın onların beklentılerıne
hazır ol cevaplamaya
onuda beceremıyeceksın ya
hayat bu türlü oyunlarıyla oynarya
o zaman sende iki öğüt ver cocuklarına
...................................................
bu öğüt onlarla benım aramda
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
insan Allah c.c. tarafından neden yaratılmış,neden dünyaya gönderilmiş .bunun cevabını bilirsek ,hayata bakışımız ve hayattan beklentimiz şekillenir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
146
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayattan beklentim sadece vatanı beklemek.
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
32
Tanrıyı güldürmek istiyorsan , gelecek planlarından bahset...
3- 5 sene önceydi, okulu , askerliği bitirmişim ilk ciddi iş görüşmemdeyim. İK' cı abla sordu tabii malum soruyu " Kendinizi önümüzdeki 5 ve 10 yılda nerede görüyorsunuz? " . Hiç hazırlıklı olduğum bir soru değildi ve başta yazdığım cümleyi söyledim. Hatun dehşete düştü, anlamsız gözlerle bana baktı, ama sonunda o işe kabul edildim ve benim için iyi bir kilometretaşı olmuştu.
Sözün özü : Carpe diem...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
gelecekte bir gün, biri size gelip te 'geçmişte yaşadığın kötü olayları düzeltebilme fırsatın var' dese..... hangimiz hayır diyebiliriz.?
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Açıkcası gelecekten bir beklentim yok,önümde bu konuda pus var.Hiçbirşeyi seçemiyorum o pustan.Neler yaşayabileceğimi kestiremiyorum bile.Elbette geleceğe dair planlarım var ama bahsettiğim gibi önümde bir pus var,eğer izleyeceğim yol olması gerektiği gibi olursa yazayım..

Lise bitti,iki senedir deli gibi istediğim birşeydi bu.Yaşadıklarımı bir Allah bir de ben bilirim.Sınav pek parlak geçmese de en çok istediğim yer değil de istediğim yere gireceğim sanırım.Sınav süreci de çok zorluydu benim için.İstediğim bölüm Denizcilik İşletmeleri Yönetimi,şeref yoksunu insanlar sayesinde gitmek için çıldırdığım İzmir'e gidemeyeceğim.Sene ortasında farklı bir puan türü yazıp geçen çıkardıkları kılavuzda(O kadar saçma sapan hatalar var ki dalga geçiyorlar zannedersiniz)farklı puan türü yazmışlar.Gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüm,zaten birkaç senedir yaşadığım bu tür cenabetliklere biri daha eklendi.Alan dışı tercih yaptığım için,tercih ettiğim bölümün ikinci bölüm puan türüne yetişmem imkansızdı zaten.Yeni fakülte olmuş bu sene,yüksekokul kalasıca...Herneyse kısa süreli bir şokun ardından Kocaeli'ye razı oldum.Amman Kocaeli'li arkadaşlar alınmasın,sadece benim hayatımı yönlendirecek biçimde sevdiğim bir hobim,tutkum var.Ege denizi benim için vazgeçilmezdi.Bu işin biraz bencillik kısmıydı,birde öbür boyutu var.Sebebini açıklayamayacağım bir mevzudan dolayı aileme yakın olmalıydım.O da b.ka gitti.Herneyse,hayırlısı...

Diyorum ya pus işte,ne çıkacağını hiç mi hiç kestiremiyorum.Kocaeli'ye gidersem yani istediğim bölümü kazanmış olursam ilk etapta hedefim güzel dostluklar kurabilmek,hatta hayat arkadaşımı bulma gibi bir hedefim de var,ardından kendime ait ilk motosikletimi,Hyosung GV veya GT 250'mi temizinden alabilmek istiyorum.

Ardından Kocaeli'ye biraz daha ısınabilmek gibi bir beklentim var,birçok kez gitmeme hatta ufakken orada yaşamama rağmen bana uzak olan bir şehirdi her zaman.Bu arada okurken benim için büyük bir tutku olan hobimi ilerletmek,nirvanaya ulaştırmak istiyorum.

Okulun ilk senesi sonunda motosikletimle Ege sahil şeridini takip ederek yazlığa ulaşmayı hedefliyorum.Tabi konaklaya konaklaya,bir hafta içerisinde...Tabi bizim için Türkiye'deki hac sayılan Saroz'a da uğrayacağım ilk etapta.

Bölüm İngilizce,yani İng. Allah'ın emri(İng.'de sıkıntı yok aslında ama pratik eksikliği var).Daha sonra İspanyolca öğrenmek istiyorum okul bitene kadar.Daha sonra Arapça veya İtalyanca gibi bir hedefim var ama duruma göre artık.

Okul bittikten sonra yeni çıkmak üzere olan yasa sağolsun,güverte mezunlarına yakın kapsamda deniz ehliyeti alabiliyoruz.Ehliyetin kapsamını genişletebileceğim kadar genişleteceğim.Çalışacağım bölge Güney Ege tarafları olsun istiyorum,İzmir ve aşağısı olsun istiyorum.O taraflarda iş ararım nasipse artık...Tabi motosikleti değiştirmenin vakti geldi,ikinci el VFR 800 ABS nasip olursa.Daha sonra ekonomik duruma göre evlenmeden önce S2000 sahibi olmak istiyorum.Artık sonra evlenmeydi çocuktu derken uzaar gider...

Şöyle bakıyorum da yazdıklarıma gerçekten Burak abinin yazdığı sözü doğrular nitelikte:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
tekrar 1998 senisine geri döne bilmek sadece O hayatımın engüzel senesiydi bidahada olmadı..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ne sen sorr ne ben söleyimm içimdeki özlemm iştee:pale:

geçmişe takılmak beter bişey hacı, sıyrılda gel!

kahraman halkların güneşini
şehvetle içine dolduran toprak
şimdi sımsıcak
şimdi ulaşılmaz
şimdi olgun meyvalarla dolu
bahar bahçelerini salmakta dünyaya,
ve gül benizli sevgililerin dudaklarında hayat
bizi aşka ve kavgaya çağırmaktadır

:)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
geçmişe takılmak beter bişey hacı, sıyrılda gel!

kahraman halkların güneşini
şehvetle içine dolduran toprak
şimdi sımsıcak
şimdi ulaşılmaz
şimdi olgun meyvalarla dolu
bahar bahçelerini salmakta dünyaya,
ve gül benizli sevgililerin dudaklarında hayat
bizi aşka ve kavgaya çağırmaktadır

:)

sen bekarmısın...:bounce:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
varmı anasını satamm bekarlık gibisii bi bardak süt için koca bi inek beslenmezzz die bi atasözü varr çok doğru falla..:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst