Açıkcası gelecekten bir beklentim yok,önümde bu konuda pus var.Hiçbirşeyi seçemiyorum o pustan.Neler yaşayabileceğimi kestiremiyorum bile.Elbette geleceğe dair planlarım var ama bahsettiğim gibi önümde bir pus var,eğer izleyeceğim yol olması gerektiği gibi olursa yazayım..
Lise bitti,iki senedir deli gibi istediğim birşeydi bu.Yaşadıklarımı bir Allah bir de ben bilirim.Sınav pek parlak geçmese de en çok istediğim yer değil de istediğim yere gireceğim sanırım.Sınav süreci de çok zorluydu benim için.İstediğim bölüm Denizcilik İşletmeleri Yönetimi,şeref yoksunu insanlar sayesinde gitmek için çıldırdığım İzmir'e gidemeyeceğim.Sene ortasında farklı bir puan türü yazıp geçen çıkardıkları kılavuzda(O kadar saçma sapan hatalar var ki dalga geçiyorlar zannedersiniz)farklı puan türü yazmışlar.Gördüğümde beynimden vurulmuşa döndüm,zaten birkaç senedir yaşadığım bu tür cenabetliklere biri daha eklendi.Alan dışı tercih yaptığım için,tercih ettiğim bölümün ikinci bölüm puan türüne yetişmem imkansızdı zaten.Yeni fakülte olmuş bu sene,yüksekokul kalasıca...Herneyse kısa süreli bir şokun ardından Kocaeli'ye razı oldum.Amman Kocaeli'li arkadaşlar alınmasın,sadece benim hayatımı yönlendirecek biçimde sevdiğim bir hobim,tutkum var.Ege denizi benim için vazgeçilmezdi.Bu işin biraz bencillik kısmıydı,birde öbür boyutu var.Sebebini açıklayamayacağım bir mevzudan dolayı aileme yakın olmalıydım.O da b.ka gitti.Herneyse,hayırlısı...
Diyorum ya pus işte,ne çıkacağını hiç mi hiç kestiremiyorum.Kocaeli'ye gidersem yani istediğim bölümü kazanmış olursam ilk etapta hedefim güzel dostluklar kurabilmek,hatta hayat arkadaşımı bulma gibi bir hedefim de var,ardından kendime ait ilk motosikletimi,Hyosung GV veya GT 250'mi temizinden alabilmek istiyorum.
Ardından Kocaeli'ye biraz daha ısınabilmek gibi bir beklentim var,birçok kez gitmeme hatta ufakken orada yaşamama rağmen bana uzak olan bir şehirdi her zaman.Bu arada okurken benim için büyük bir tutku olan hobimi ilerletmek,nirvanaya ulaştırmak istiyorum.
Okulun ilk senesi sonunda motosikletimle Ege sahil şeridini takip ederek yazlığa ulaşmayı hedefliyorum.Tabi konaklaya konaklaya,bir hafta içerisinde...Tabi bizim için Türkiye'deki hac sayılan Saroz'a da uğrayacağım ilk etapta.
Bölüm İngilizce,yani İng. Allah'ın emri(İng.'de sıkıntı yok aslında ama pratik eksikliği var).Daha sonra İspanyolca öğrenmek istiyorum okul bitene kadar.Daha sonra Arapça veya İtalyanca gibi bir hedefim var ama duruma göre artık.
Okul bittikten sonra yeni çıkmak üzere olan yasa sağolsun,güverte mezunlarına yakın kapsamda deniz ehliyeti alabiliyoruz.Ehliyetin kapsamını genişletebileceğim kadar genişleteceğim.Çalışacağım bölge Güney Ege tarafları olsun istiyorum,İzmir ve aşağısı olsun istiyorum.O taraflarda iş ararım nasipse artık...Tabi motosikleti değiştirmenin vakti geldi,ikinci el VFR 800 ABS nasip olursa.Daha sonra ekonomik duruma göre evlenmeden önce S2000 sahibi olmak istiyorum.Artık sonra evlenmeydi çocuktu derken uzaar gider...
Şöyle bakıyorum da yazdıklarıma gerçekten Burak abinin yazdığı sözü doğrular nitelikte:queen: