- Katılım
- 11 Ocak 2005
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #1
Selam, ilk yazım bu, bu zehir damara girdi birkere, ehliyet kursuna başladım 3 ay önce, ilk gün scooterla otların arasına uçtum, 2. gün yamaha 250 drag star ile neredeyse tam uçuş yaşıyordum debriyaj kurtardı, viraj, rampa derken işe bayağı sarıldık, özellikle donald amcayı 3 kez falan okudum tüm yazılarını(thanx güzel bilgiler için), bunun sonucunda honda XL 200 aldım, ehliyetimi de bugün aldım, toplam 360 km yaptım, şimdi bu motor yetmiyor, ne alacağım, daha bu akşam transalp baktım, içimde o hayabusanın (arka koltuk tabii) ivmelenmesi kaldı, fazer 600 diyorum 4 silindir, o da beni tetikler 98 ps, yani sorunum kendimle, çocukluğumdan beri hep arabalarla ivme ve hız ve kaydırarak, şimdi bu işi en güvenli ve eğlenceli şekilde hangi motoru kulanarak sağlarım, iş motorda değil sende diyeceksiniz ama hayır gaza geliyorsun, bana hem motorun gücünü hissettirecek hem acemiliğimi dengesiyle ve kullanım rahatlığıyla dengeleyecek bir motor tavsiye edenden Allah razı olsun. Bir de KTM adventure 640 var ama hiç kullanmadım bilgisi olan varsa pls. Bir de, son
Fuar dönemi arabalarda olduğu gibi motor fiyatları aşağı düşermi? Saygılar