hayatınızda ençok kaç km yaptınız?

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
slm arkadaşlar merakımdan dolayı soruyorum acaba aramızda motosiklet ile en fazla km yapan kim? ve kaçyıldan beri motor kullanıyorsunuz? hiç motoru bırakmayı düşündüğünüz oldumu?
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
Dostum açtığın konunun başlığına biraz daha özen gösterseydin keşke çünkü böyle bi soru sorarsan eğer ben sana şöyle cevap vermek zorunda kalıyorum;
Hayatımda en çok 14000km yaptım.
Türkçe sadece bir dil değil aynı zamanda bizim dilimiz...
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bu motosikletle bir gün içinde en fazla 200 kilometre yol almışımdır...
2002 den beri kulanıyorum, henüz 47.000 kilometrede..

(yoksa soruyu yanlış mı anlamışım? bunu sordunuz değil mi? :silent:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Sürücü olarak ; Motosiklet : 20.000 civarı , Otomobil 10.000 km'den fazla... :cat:

Ama yolcu olarak 100.000 km'yi geçmişimdir...:mrgreen: (otobüs, otomobil vs)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
valla motorla kesintisiz 300 km yaptım benzin bitmeye yakın yakıt almak için ve ihtiyaç molası için durdum ama o gün tam 640 km yapmışım. arabada ise elki çoğu kişi inanmayacak ama 2800 km yi tek şöför devirdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst