- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
1 saattede motoru bir yerden bir yere götürürsün ancak bu demek değildirki kullanmasını öğrenmek.bi kaç gün sonra trafikte olağan bir durumda panik yapıp asfaltı öpebilirsin allah korusun.eğitimlele sürmesini ve nelerle karşılaşıcağın öğretilir tecrubeler ise motoru süre süre kazanılır.600 1000cc almanın yeteneklede alakası yotur yarın gidin bir motosiklet magzasına paranız varsa goldwing verelim derler ehliyet bile sormadan.önemli olan kademeli sürüş 150 cc 250 cc gibi başlangıçlardan başlamak tecrube edinip büyüğe geçmektir. gecen gazetede okudum cc önemli değil önemli olan eğitimdir diye fakat tecrube olmadan motorcuda olunmaz hiçbir eğitimde tecrube vermez..bu acelede sanırsam ondan.bunu dert etme 1. kaç saatını almaz lakin bu seni aldatmasın