Hayatında eline anahtar almamış adamın arıza hakkında akıl vermesi sorunsalı

Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
25
Maalesef ki milli hastalığımız akıl vermek, fikir beyan etmek. Biraz bilgisi olan adam zaten konuya vakıf olmadığını anladığından susuyor. Lakin hiç bilgisi olmayanlar işkembe-i kübradan özgürce sallayabiliyor.
Foruma açılan arıza temalı konulara bakın inanmazsanız, tamamen bilgi kirliliği. Sonuçta arıza sahibi de yanlış yönleniyor. Konu en sonunda 'kesin meme yapmıştır a.k ya dönüyor. İnsanları yanlış yönlendirmeyelim. Bilmiyorsak susalım. sadece tecrübelerimizi paylaşalım dostlar!
Mektubuma burada son verirken herkese keyifli kazasız belasız sürüşler dilerim. tekeriniz düz bassın.
OH!
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Olay aslında şu,
Mesela benim motorum bozuluyor çalışmıyor yada ses geliyor ustaya (!) gidiyorum usta diyorki
Bunun subap ayarı kaçmış az soğusunda sökelim.
Tamam diyoruz ve motoru bırakıyoruz sonra geliyoruz
Subap ayarı yaptım hava filtresini temizledim bujiyi sildim vs diyor tamam diyip ayrılıyoruz.
Yani mesela motor sıcakken ışıkta stop ediyorsa (hani önceki olayda başıma geldi ya biliyorum) sıkıntı subap ayarı ya da buji diyorum.
Orda anahtar değip değmemesi önemli değil problemi az cok biliyorum. O yüzden çözüm yollarını yazıyoruz işte yorum olarak :)

Not; yukarıdaki olay örnektir atmasyondur :)
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
İlerdeki inşaatta iş makinaları çalışıyormuş gidip birazda onları izliyim.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Bence tecrübelerimizi paylaşalım derken kastettiği sizin yukarıda bahsettiğiniz gibi başına gelenlerin deneyimlerini paylaşmasıdır hocam. Sonuçta kaçımız tamirciyiz.

Bence meme yapmıştır hocam fazla şaapmamak lazım.

Olay aslında şu,
Mesela benim motorum bozuluyor çalışmıyor yada ses geliyor ustaya (!) gidiyorum usta diyorki
Bunun subap ayarı kaçmış az soğusunda sökelim.
Tamam diyoruz ve motoru bırakıyoruz sonra geliyoruz
Subap ayarı yaptım hava filtresini temizledim bujiyi sildim vs diyor tamam diyip ayrılıyoruz.
Yani mesela motor sıcakken ışıkta stop ediyorsa (hani önceki olayda başıma geldi ya biliyorum) sıkıntı subap ayarı ya da buji diyorum.
Orda anahtar değip değmemesi önemli değil problemi az cok biliyorum. O yüzden çözüm yollarını yazıyoruz işte yorum olarak :)

Not; yukarıdaki olay örnektir atmasyondur :)
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
25
Abicim zaten herkes tamirci olamaz. Tamircilerin çoğu da tamirci değil zaten. mesele burada insanları yalan yanlış bilgilerle yanıltmak. Bazı arkadaşların gocunmasına da anlam veremedim zaten
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motosikletinin motorunu 2 kere söküp toplamış, ikincisinde modifiye edip gücünü yaklaşık 5 beygir artırmış benim gibi birine değildir bu söz heralde :queen:

Bu arada gideceğin motor tamircileri de saçma çözümler üretebilir, buraya özel değil bu durum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst