- Katılım
- 11 Şub 2009
- Mesajlar
- 102
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar askerden yeni gelmiştim. Antalya Manavgat'ta çalışmaya gittim ve bir mağazada çalışmaya başladım. Aylardan temmuz patron öbür mağazaya yolladı honda scooterla yola koyuldum. Trafik normal seyrinde manavgattayız ve turist kızlar hepsi birbirinden güzel eee bizde Türk erkeğiyiz (ama MAGANDA değiliz) trafikte ilerlerken birden çok güzel bir kıza baka kaldım tam mavagat köprüsünün üzerinde kıza bakmaktan vazgeçip yola bakmaya karar verdikten sonra olan oldu arabaya arkadan daldım Allah'tan benim burnum bile kanamadı ama honda motor 200 lira masrafa girdi. Özet olarak motorda iken dünya güzeli bile olsa bakmayacaksın.:
: