Hayatımın ilk motor kazasını yaptım ama ne kazaydı beee

Katılım
11 Şub 2009
Mesajlar
102
slm arkadaşlar askerden yeni gelmiştim. Antalya Manavgat'ta çalışmaya gittim ve bir mağazada çalışmaya başladım. Aylardan temmuz patron öbür mağazaya yolladı honda scooterla yola koyuldum. Trafik normal seyrinde manavgattayız ve turist kızlar hepsi birbirinden güzel eee bizde Türk erkeğiyiz (ama MAGANDA değiliz) trafikte ilerlerken birden çok güzel bir kıza baka kaldım tam mavagat köprüsünün üzerinde kıza bakmaktan vazgeçip yola bakmaya karar verdikten sonra olan oldu arabaya arkadan daldım Allah'tan benim burnum bile kanamadı ama honda motor 200 lira masrafa girdi. Özet olarak motorda iken dünya güzeli bile olsa bakmayacaksın.::unsure::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geçmiş olsun kardeşim :rendeer:
Buna "elin işte gözün oynaşta" olmayacak derler :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence keşke bıraksaydın da o sana baksaydı..:)..geçmiş olsun..kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
sen arabaya arkadan vurduktan sonra kız dönüp sana baktımı peki:queen:
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
slm arkadaşlar askerden yeni gelmiştim. Antalya Manavgat'ta çalışmaya gittim ve bir mağazada çalışmaya başladım. Aylardan temmuz patron öbür mağazaya yolladı honda scooterla yola koyuldum. Trafik normal seyrinde manavgattayız ve turist kızlar hepsi birbirinden güzel eee bizde Türk erkeğiyiz (ama MAGANDA değiliz) trafikte ilerlerken birden çok güzel bir kıza baka kaldım tam mavagat köprüsünün üzerinde kıza bakmaktan vazgeçip yola bakmaya karar verdikten sonra olan oldu arabaya arkadan daldım Allah'tan benim burnum bile kanamadı ama honda motor 200 lira masrafa girdi. Özet olarak motorda iken dünya güzeli bile olsa bakmayacaksın.::unsure::

Ders almamışa benziyorsun.:)

Baksana şu avatarına.:cyclopsan

Allah'tan biz şu an motosiklet üzerinde değiliz.:queen:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
Allah korusun biryerine bir şey olsa , suratına bile bakmaz kaçar gider bunlar o yüzden o kendini beğenmiş kadınları hiç sevmem...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
o durumda hacı bırakacan motoru koşacan diğer motorun peşinden bi bakıma cc yükseltmek gibi bişi :D
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
olur böle şeyler.
benm arkadaşım mersinde bi yaz günü bws ile sulama kanalına düşüp köprücük kemiğini kırmıştı.:cherry::cherry:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
kardeş geçmiş olsun ama sana kesinlikle katılmıyorum.
Güzel bir hatuna bakmamak bi kere olmaz..
Motordayken eğer bayan çok güzelse motoru uygun bir noktaya
çekeceksin. Gerekli trafik tedbirlerini alıp ardından bayanı rahatsız etmeyecek
bir şekilde bakacaksın :p:p... :queen::queen:
 
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
577
2 tekerlı motorun pert olmus wurunca :) ıyı ayaklı saglam hala dıosun :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst