- Konu Yazar
- #1
2 saat önce garajdan motosikleti çıkartıyordum. Birisi çıkışa parke koymuş. Tek bir parke taşı. Görmedim üstünden geçtim yanlışlıkla. Ön teker geçti fakat arka tekere geldiğinde yapıştım yere. 2-3 km/h hızla düşmüşümdür. Komik yanı, 20 bin kilometre kask ve ekipman giy ama 2 dakika motosikleti garajdan çıkarırken ekipmansız yere yapış. Gerçekten ironik. :mrgreen: