Hayatımdaki en komik ve ilk motosiklet kazam

Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
176
2 saat önce garajdan motosikleti çıkartıyordum. Birisi çıkışa parke koymuş. Tek bir parke taşı. Görmedim üstünden geçtim yanlışlıkla. Ön teker geçti fakat arka tekere geldiğinde yapıştım yere. 2-3 km/h hızla düşmüşümdür. Komik yanı, 20 bin kilometre kask ve ekipman giy ama 2 dakika motosikleti garajdan çıkarırken ekipmansız yere yapış. Gerçekten ironik. :mrgreen:
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
kötü olmuş bir şeyiniz yoksa bundan sonra bir daha yapmazsınız olur biter. sahiden ekipmansız garajdan çıkarmak da nedir çözemedim gitti.
neredeyse her avmnin otoparkından çıkarken en çok da motorları yüksek cc olanlar yapıyor bunu. avmnin otoparkından çıkana kadar koluna takıyorlar hava atacaklar kendilerince herhalde. dışarı çıkınca kasklarını takıyorlar :)

sizi buraya katmadım kesinlikle ama yine de takın gitsin ne olur ne olmaz. ben motora oturmadan ekipmanı giyiyorum :)
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Biz buna deniz aşıp çayda boğulmak diyoruz :D geçmiş olsun artık ustalık girdi say :D
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
176
Biz buna deniz aşıp çayda boğulmak diyoruz :D geçmiş olsun artık ustalık girdi say :D

:mrgreen: Arka lastiğe taş gelince muhtemelen kitlendi arka lastik. Daha doğrusu motor stop etti çünkü çalışma sesini duymadım düşerken. Tecrübe oldu. Kırık falan yok motosiklette sadece sinyal camı çatladı. :salut:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
umarım sizde ve motorda bi sıkıntı yoktur.

Durdugunuz yerde düşseniz bile ters düşme sonucu kırık cıkık olabılıyor :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 saat önce garajdan motosikleti çıkartıyordum. Birisi çıkışa parke koymuş. Tek bir parke taşı. Görmedim üstünden geçtim yanlışlıkla. Ön teker geçti fakat arka tekere geldiğinde yapıştım yere. 2-3 km/h hızla düşmüşümdür. Komik yanı, 20 bin kilometre kask ve ekipman giy ama 2 dakika motosikleti garajdan çıkarırken ekipmansız yere yapış. Gerçekten ironik. :mrgreen:

daha komik olan bir düşüşüm var. :)
evden çıktım iş yerine geldim.
motoru park ederken bir şey dikkatimi dağıttı. ne olduğunu hatırlamıyorum şimdi.
yan ayağı açtığımı sandım. motoru açık olmayan yan ayağa bıraktım. motor da ben de yerde. :D
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Motosikletimi ilk aldığım zamanlar öne yan ayaklığı kapatıp sonra motosiklete binmeye çalışmıştım. Tahmin edin ne oldu :)
 
Katılım
9 Kas 2018
Mesajlar
279
Motosikleti
Yamaha x-max 250 ABS (2025)
ışıklarda beklerken kendimi yerde bulduğum aklıma geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst