Çok geçmiş olsun, verilmiş sadakanız varmış, bu yaratıklar yüzünden cinnet geçirmemek elde değil ne yazıkki. Araç kullanmıyorsanız yada trafik polisi değilseniz yakalamaya çalışmak pek sonuç vermiyor, tecrübeyle sabittir. Eğer sizde ve aracınızda bir zarar yoksa yaratığın arkasından güzel bir küfür senfonisi eşliğinde, el kol haraketleriyle bir süre ayrobik yapmak sinirlere ve sağlığa iyi geliyor :rendeer: