hayalımdekı motorumu aldım sonunda NX4 FALCON

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Pahalı olmamış mı yav? Motorun hayırlı olsun ve 6500'e de bulunur ama 7000,en fazla 7500 YTL civarında bir fiyata cillop gibi,tertemiz bir 2002-2003 model XT 600 bulabilirdin...:silent:

dostum ıyı de neredeyse bunun bıle modelı cok eskı dıye tereddutum oldu ama,honda olması benı kendıne cok cektı.xt 600 ler ve 2002 yada 2003 ler daha eskı degılmı?bırde yamahaya uzanmak ıstemedım.

hocam nazar değmesin Maşaallah diyelim, hayırlı olmasını temenni ederiz.. paranın ne önemi var.. önemli olan miktarı.. 5500 lira verip çin malı(sözde motosiklet) alanlar'da var değil mi?

kesınlıkle aynen oyle,genelde pek fazla bu konuda yetersız bılgısı olanlar bu hataya dusuyor ve servıs ve yedekparcada cebellesıyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
kabi hayırlı olsun..makinanın en önemli karakteristik özelliklerinden biri ilk sıçrayışı..
ama babaçininde dediği gibi sanki boy la kapışıodun o ne hız o ne ihtişam..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
kabi hayırlı olsun..makinanın en önemli karakteristik özelliklerinden biri ilk sıçrayışı..
ama babaçininde dediği gibi sanki boy la kapışıodun o ne hız o ne ihtişam..[/QUO

boy mu...........cbr 1000rr mı komık olmayın yaa.:queen::queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
dostum hayırlı uğurlu olsun
allah kaza bela göstermesin çok yakışmış güle güle kullan
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
insanın ruhun da olmalı motor aşkı.bir motorcu için en güzel hayal bu olsa gerek...:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
54
dostum yamahada güzel motor ama sana hayırlı olsun allah kaza bela ve ceza vermesin .güzel makina yani maşallah.
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
90
allah kazasız belasız sürüşelr nasip etsin.....
hayallerin gerçekleşdiğini görmek apayrı bir duygu....bu hayal ettiğin tabi motorsa apayrı......:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güle güle kazasız günlerde kullan. ya enduro gördükçe içim bi hoş oluyo son günlerde gidip kanuni enduro200 mü alsam ne yapsam :) sözde motosiklet olsun da enduro olsun :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
İyi de nx4 honda :cyclopsan

eweetttt aynen oyleee:queen::queen::queen::queen:

güle güle kazasız günlerde kullan. ya enduro gördükçe içim bi hoş oluyo son günlerde gidip kanuni enduro200 mü alsam ne yapsam :) sözde motosiklet olsun da enduro olsun :)

dostum ekonomık durumunu bılmem ama sana tavsıyem japon alıcaksın ve arkana bakmayacaksın,cunkı en sıkı makınaları onlar yapıyor.sorunsuz.

kazasız belasız hayırlı olsun . . .

sagol arkadasım,cok tskler.:queen::queen::queen:

allah kazasız belasız sürüşelr nasip etsin.....
hayallerin gerçekleşdiğini görmek apayrı bir duygu....bu hayal ettiğin tabi motorsa apayrı......:cat:

bu topıkdekı dusuncelerımı soyledım ve halen soyluyorum,hayalerımın motoru.:):)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
54
Hayirli Olsun Güzel Motor Bendede Var Satiyorum .ama Istemeyerek.
Aman Kardeşim Gaza Gelip Basma Fazla .hep Mutlu Haberlerini Duyalim.taziye Mesaji Yazmak Beni çok Duygulandiriyor. Birde Bartina Yolun Düserse Ki (düşsün O Motorun Yolu Burada ) Fatih Hoca 0542 254 03 69
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
Hayirli Olsun Güzel Motor Bendede Var Satiyorum .ama Istemeyerek.
Aman Kardeşim Gaza Gelip Basma Fazla .hep Mutlu Haberlerini Duyalim.taziye Mesaji Yazmak Beni çok Duygulandiriyor. Birde Bartina Yolun Düserse Ki (düşsün O Motorun Yolu Burada ) Fatih Hoca 0542 254 03 69

hocan agızına saglık,sagduyuyla motor kullanıyorum,saenı not ettım umarım gunun bırınde gelırsem karsılasırız.:)

Hayırlı olsun, kazasız belasız inşallah.

sagol dostum cok tsk ler.:):)

hayırlı olsun iyi gunlerde kullanman dileği ile kazasız belasız...

dostum tskler aynı dılerımle.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
hayırlı olsun,güle güle kullanın :)
kazasız belasız inş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst