efrasyan Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 2 5 Nis 2006 Konu Yazar #1 selam ben foruma almanyadan katiliyorum seytan isi sevenleri hayabusa sevenleri ariyorum motorcu dostlar nerdesiniz?
selam ben foruma almanyadan katiliyorum seytan isi sevenleri hayabusa sevenleri ariyorum motorcu dostlar nerdesiniz?
maviş Katılım 20 Mar 2006 Mesajlar 129 5 Nis 2006 #2 dostum haybusa yok ama 1200 bandit kullanıyorum..hayabusa nında hastasıyım kısmet olursa yaz sonu kaparım bitanee..aramıza hoşgeldinn
dostum haybusa yok ama 1200 bandit kullanıyorum..hayabusa nında hastasıyım kısmet olursa yaz sonu kaparım bitanee..aramıza hoşgeldinn