Hayabusa,cilar nerdesiniz

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
2
selam ben foruma almanyadan katiliyorum seytan isi sevenleri hayabusa sevenleri ariyorum motorcu dostlar nerdesiniz?
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
dostum haybusa yok ama 1200 bandit kullanıyorum..hayabusa nında hastasıyım kısmet olursa yaz sonu kaparım bitanee..aramıza hoşgeldinn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst