hayabusa 67.000''ytl..yorum sizin

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Çok gereksiz intihar etmemnin daha ucuz yolları var. :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
parası çok olan için sorun yok bence makina canavar gibi bişi
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni kasa sıfır busa 36 bin ytlcektiler anadolu yakasında... biraz ucuk bi fiyat farkı var nası iş ki bu...

vallahi bilemiyorum!!bir yerde değil bu fiyata veren bir kaç yer veriyor..
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
evet bencede fiyat çok uçuk ama bir şey dikkatimi çekti oradaki resimlerin hepsi gerçek mi ya bazıları çok profesyonel çekilmiş
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
bi çok kere verildi , fuarlar dada gösterildi bilinen bir makine yani , türkiyenin en hızlı busa sı diyebiliriz...
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar videosu'da var izleyebilirsiniz...sol üst köşede!!
http://www.sahibinden.com/turkiyedeki_en_guclu_hayabusa_239_hpWQQaXQQ4150071WQQpXQQdisplayitem<br%20/>
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeni kasa sıfır busa 36 bin ytlcektiler anadolu yakasında... biraz ucuk bi fiyat farkı var nası iş ki bu...

yeni kasa şuan 30 mılyar dostum

artı adam yapmış beyler yani kalkıpta normal piyasasından satıcak halı yok ama tabi o kadar para edermı etmezmı onu anca gıdıp görup bılıp araştırdıktan sonra belli olur ama çok güsel olmuş bunu daha önce gördüm ben.:cat:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
arkadaşlar bu tuna motorun yaptığı yoshimura edition.yani bildiğiniz sıradan bi busa değil yapılan modifiyeler fiyat listesiyle birlikte yayınlanmıştı bulursam koyarım buraya.zaten bu motor 67000 YTL'ye satılsın diye verilmiş bi ilan değil.isteyen olursa belki satarlar orasını bilemiyorum ama bu bi çeşit reklam,tanıtım gibi bişey yani.sahibi cüneyt adında bi arkadaş sanırım.kendisine ulaşırsam hakkında yeterli bilgi alıp size iletirim.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
(arka tekerde 239 hp)

işte ben burayı anlamadım:silent:

hani normalde motorun gücü ile tekere iletilen güç arasında fark vardır ya , hani biz aktarma kaybı diyorduk.. ondan bahsetmiş abimiz. aktarma kaybından sonra tekerde 239 HP SAF güç oluyormuş... (kayıp oranları , kayış = %0 zincir= %5 şaft %10 biliyorum ama arabalarda değişiyor.. mesela BMW arkadan itişlidir. BMW de kayıp %30 lara kadar çıkabiliyor.. )
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
zaten ilanda yeterli bilgi verilmiş.teşhir motoru denmiş.

TÜRKİYENİN EN GÜÇLÜ HAYABUSASI

(arka tekerde 239 hp) 2006 yoshimura hayabusa X1 REPLICA özel yapımdır.2TEKERdergisi ağustos sayısında detaylı fotoğraflarını inceleyebilirsiniz.türkiyede bir benzeri daha yok.işçilik aşamaları tek tek resimlenmiştir.firmamızın teşhir motosikletidir.motosikletlerinizi getirin tunamotor garantisiyle tuning yapalım.bu motosiklet negatif yoruma ve eleştiriye yer bırakmamak için,mükemmel ve profesyonelce hazırlanmıştır.tüm ürünlere TUNA MOTOR isimli mağazamızdan ulaşabilirsiniz.

BU HAYABUSA KENDİNİ ÖZEL HİSSETMEK VE GÜCÜ ELİNDE TUTMAK İSTEYEN SÜRÜCÜLER İÇİN HAZIRLANDI.

üzerindeki aksesuarlar ,mağazamızda satışta olan.kendi ithal ettiğimiz ürünlerdir.





1)1500 cc pistonlar,

2)1500 cc bigbore silindir(scan kaplama)

3)dereceli egzantrik

4)egzantrik dişlileri

5)cnc de işlenmiş üst kapak

6)Drag supab yayları ve şimler

7)yüksek basınçlı (65 ps) yakıt pompası

8)titanyum marş yüksük

9)komple conta takımı

10)yüksek basınçlı yağ dişlisi

11)yoshimura komple tri oval dual exit egsoz.

12)marchessini forget jantlar,

13)shnitz seramik tekerlek bilyaları.

14)braking ön diskler,

15)karbon ön ve arka çamurluk,

16)goodridge çelik fren hortumları,

17)brembo fren balataları,

18)veypor dinamometre,

19)power commander,

20)wide band commander,

21)dynojet LCD controller.

22)ignition module,

23)tre chip,

24)pair valve iptali.

25)egsoz sensörü iptali,

26)350 orjinal suzuki kadran,

27)üzerine entegreli 370 özel kadran,

28)vortex hafif ön ve arka dişli,

29)sunpro yağ basınç

30)sunpro air fuel ratio,

31)sunpro voltmetre ve sunpro su hararet göstergesi,

32)titanyum direksiyon,

33)performans racing debriyaj sistemi,

34)smoke ön ledli sinyaller,

35)smoke ledli arka stop,

36)machine özel aynalar,

37)pazzo manetler,

38)yoshimura topuzlar,

39)yoshimura maşa koruma takozu,

40)puig racing ön cam,

41)puig koruma takozları,

42)özel far koruma,

43)karbon hava girişleri,

44)karbon alternatör kapağı,

45)titanyum alternatör koruma,

46)özel krom şase kaplama kapakları.

47)özel krom arka fren kaliper kolu.

48)RK marka 8000 tensil turbo hayabusa için 530 zincir.

İDDİA EDİYORUMKİ TÜRKİYEDE PROFESYONEL OLARAK HAZIRLANMIŞ (nos ve turbo olmadan)SADECE

ATMOSFERİK BASINÇLI BU GÜCE SAHİP OLAN BAŞKA HAYABUSA YOK.

BİLİNÇLİ MODİFİYENİN ADRESİ TUNAMOTOR

Detaylar için lütfen bilgi alınız. tunamotor cüneyt KUTLU 0216 4505080 0535 8577391
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yaa baksın işine ona o parayı vereceğime 3 tane canavar gibi motor alırım 350 ile gideceğime 300 le giderim acaba onu alacak kek varmıki
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
evet satmak için yapılmamış adamlar yapabilecekleri şeyleri görsel olarak gösteriyolar
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
(arka tekerde 239 hp)

işte ben burayı anlamadım:silent:

abi 239 felan anlamamda,adanada volkan isimli bi arakadşın aynı motorun siyahından var ,oda o rakamlarda bi fiyat istiyo,yalnız çok sağlam yerlerden duyduğum 340 ile giden bi hayabusanın yanından jilet gibi geçiyomuş yani geçmiş,hı ondan sonrasımı ,filtre patlatmış şu bu,ama aparası olan için çok ciddi bi adrenalin ve ölüm seçeneği ,ama kullanmak isterim:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
abi 239 felan anlamamda,adanada volkan isimli bi arakadşın aynı motorun siyahından var ,oda o rakamlarda bi fiyat istiyo,yalnız çok sağlam yerlerden duyduğum 340 ile giden bi hayabusanın yanından jilet gibi geçiyomuş yani geçmiş,hı ondan sonrasımı ,filtre patlatmış şu bu,ama aparası olan için çok ciddi bi adrenalin ve ölüm seçeneği ,ama kullanmak isterim:)

almıyim alanada mani olmiim:)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Türkiye'deki en hızlı motor bu olmalı...Tabi ne kadar stabil, profesyonel bir test gerek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst