Emrah81 Katılım 10 Mar 2007 Mesajlar 516 10 Tem 2007 #2 Hayabusa modelleri hoşuma gitmiyor, ama Jennifer ve Beyonce benle hemfikir değil sanırım. Son düzenleme: 10 Tem 2007
Gökhan Katılım 14 Haz 2006 Mesajlar 8,146 10 Tem 2007 #3 Sağdaki hayabusayı daha çok sevdim::secreet: Son düzenleme: 10 Tem 2007
motorcu48 Katılım 7 Tem 2007 Mesajlar 4,199 13 Tem 2007 #5 kawasaki zzr varken hayabusaya bakılırmı tabiki bakılmaz onun için ünlüler üzerinde iyi kare oluşturmuşlar ancak böyle ilgi çeker
kawasaki zzr varken hayabusaya bakılırmı tabiki bakılmaz onun için ünlüler üzerinde iyi kare oluşturmuşlar ancak böyle ilgi çeker
Tutkun22 Katılım 11 Tem 2007 Mesajlar 563 23 Tem 2007 #6 turbo ile 400 km/h göreni var neyini beğenmiyorsunuz ayrıca çok Şekil piyasasındaki parayı hakediyor bence :lus1::
turbo ile 400 km/h göreni var neyini beğenmiyorsunuz ayrıca çok Şekil piyasasındaki parayı hakediyor bence :lus1::
Mdvyn-R Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 85 23 Tem 2007 #7 Hayabusa bende semih deilim .. V-storm tercihimdir
eczaci101 Katılım 22 May 2003 Mesajlar 654 23 Tem 2007 #8 Hayal buysa... iki motoru da alıyorum üstündekilerle hemen derhal şimdi
O Only4Friends Katılım 15 Ara 2006 Mesajlar 144 23 Tem 2007 #9 yok yaw hayabusada iş yok sevmiom o makinayı zzr 1400 hayranıyım ben
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 23 Tem 2007 #10 ELINT' Alıntı: Sağdaki hayabusayı daha çok sevdim::secreet: Genişletmek için tıkla ... soldakinide ben alim, gaslarıs beraber:queen::bounce:
ELINT' Alıntı: Sağdaki hayabusayı daha çok sevdim::secreet: Genişletmek için tıkla ... soldakinide ben alim, gaslarıs beraber:queen::bounce:
ErTech Katılım 12 Eyl 2006 Mesajlar 1,676 23 Tem 2007 #11 hayabusa ya karşı olan antipatik tavrım bu foto ile yerini nötr duruma bırakmıştır
shrek Katılım 13 Mar 2007 Mesajlar 353 23 Tem 2007 #12 herkez bı sagdakını istiyo bi soldakini ben 4 ünüde istiyom
zenci Katılım 7 Tem 2007 Mesajlar 195 23 Tem 2007 #13 bende istiom farketmes ne kalırsa benım olsun banada ayrın bişiler :queen::queen:
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 23 Tem 2007 #14 Sacrosanct' Alıntı: Motor bu işte ++100 . Genişletmek için tıkla ... hangisi alttakilermi üsttekilermi :queen:
Sacrosanct' Alıntı: Motor bu işte ++100 . Genişletmek için tıkla ... hangisi alttakilermi üsttekilermi :queen: