Sinan Er Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 4,133 5 Mar 2008 Konu Yazar #1 Hayabursa Tarık [YT]1qRaSqW1z0s[/YT]1qRaSqW1z0s
S Scooter_Mania Katılım 8 Eyl 2007 Mesajlar 176 5 Mar 2008 #5 bu kadar hızlı oynarmı bir ibre bide o yolda 350 alalallala :mrgreen:
Sinan Er Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 4,133 5 Mar 2008 Konu Yazar #6 İbreyi boşver Kameranın yanından geçişine bak sen Tek kelime ile Müthiş
İHTİYAR Katılım 29 Mar 2006 Mesajlar 3,903 5 Mar 2008 #7 Eveet burası Bursanın geçen yıl açılan fakat hız sınırının otolar için 90 km/h olduğu otoyol parçası,çevre yolu.
Eveet burası Bursanın geçen yıl açılan fakat hız sınırının otolar için 90 km/h olduğu otoyol parçası,çevre yolu.
GeCe__ Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 2,423 5 Mar 2008 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. demekki hayabusa 350 basıyormuş :mrgreen:
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 5 Mar 2008 #9 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. ölmek için en güzel yer. darısı intihar etmek isteyen gerizekalıların başına.. (sözüm meclisten dışarı)
ölmek için en güzel yer. darısı intihar etmek isteyen gerizekalıların başına.. (sözüm meclisten dışarı)
-BSI- Katılım 24 Eyl 2006 Mesajlar 652 5 Mar 2008 #10 Tünelede girmişki göstergelerin rengini görelim... Mavi mavi güzel olmuş.
crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 5 Mar 2008 #11 tek kelımeyle yuhh off oneydı ya :queen:
ozrace Katılım 29 May 2007 Mesajlar 3,302 5 Mar 2008 #12 ben böyle video ların gösterilmesine karşıyım.sonra millet görüp gaza geliyor ve sonuç = ölüm :farao: bu yüzden sevmiyosum race leri
ben böyle video ların gösterilmesine karşıyım.sonra millet görüp gaza geliyor ve sonuç = ölüm :farao: bu yüzden sevmiyosum race leri