havalı tüfekle kuş vurmak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
atıcılık vuruculuk gibi sporlar var onları deneyebilirsiniz fakat canlı birşeyi vurmak pek hoş değil gibi
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence de çok gereksiz bir başlık......
Hala durması abesle iştigal... :cat:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
13-15 yaşlarında köye gittiğimde kumru ve serçe vuruyordum . sonra merhamet duuygum mu gelişti yoksa çocukluktan mı kurtuldum yaptığımın yanlış olduğunu düşünüp bir daha hayvan öldürmedim. şuan 21 yaşındayım tüfek hala duruyor üstü bile paslanmış artık.

Bu arkadaşta o yaşlardadır sanırım..
İnş düzelir fikir ve düşünceleri..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst