- Katılım
- 14 Mar 2009
- Mesajlar
- 317
hobi olsun diye tüfekle hayvan vurulurmu yahu. cinayet resmen
:cat: Karıncayı dahi incitemem .Bende saygısızlık etmek,karışmak istemem ama balıkçılık dışında olanlar cinayet gibi..
hobi olsun diye tüfekle hayvan vurulurmu yahu. cinayet resmen
Yonetim istifaForum kurallarına aykırı,Hukuk kurallarına aykırı olan bu konu hala burada duruyor ama.
Rölantide çalışanlara duyurulur![]()
forum kurallarına aykırı değil, av yapmanın neresi hukuka aykırı, senin lafların insan haklarına aykırı:farao:
13-15 yaşlarında köye gittiğimde kumru ve serçe vuruyordum . sonra merhamet duuygum mu gelişti yoksa çocukluktan mı kurtuldum yaptığımın yanlış olduğunu düşünüp bir daha hayvan öldürmedim. şuan 21 yaşındayım tüfek hala duruyor üstü bile paslanmış artık.