havalı tüfekle kuş vurmak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
30
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canimisin cana kıydın öylemi seni vursalar napan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sessizlik hayra alamet deil.Hukumet calisiyor :p

Forum kurallarına aykırı,Hukuk kurallarına aykırı olan bu konu hala burada duruyor ama.

Rölantide çalışanlara duyurulur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forum kurallarına aykırı,Hukuk kurallarına aykırı olan bu konu hala burada duruyor ama.

Rölantide çalışanlara duyurulur :)
forum kurallarına aykırı değil, av yapmanın neresi hukuka aykırı, senin lafların insan haklarına aykırı:farao:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
forum kurallarına aykırı değil, av yapmanın neresi hukuka aykırı, senin lafların insan haklarına aykırı:farao:

Onu bunu bilmem...Bir laf vardı.

Yazın yediğin hurmalar kışın k..ını tırmalar...

Bu işin öte dünyası da var.... :cat::cat:
 
Katılım
6 Nis 2010
Mesajlar
46
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
forum kurallarına aykırı değil, av yapmanın neresi hukuka aykırı, senin lafların insan haklarına aykırı:farao:
Bu maddeyi ben yazmadım T.C. Anayasasın da mevcut eğer havalı tüfekle atış yapmak istiyorsanız bunun için özel poligonlar var ya da meskun mahal dışında (yerleşim birimlerine 600 mt uzakta) atış yapabilirsiniz. Avlanma esas ve usulleri
MADDE 6. - Avlanma, avcılık belgesi ve avlanma izni almak şartıyla, yasalarla izin verilen silâh, araç ve eğitilmiş hayvanlarla, avlanma plânlarına veya Merkez Av Komisyonu kararlarına göre yapılır.
Zehirle avlanmak yasaktır. Haznesi iki fişek alacak şekilde sınırlandırılmamış otomatik, yarı otomatik, pompalı ve benzeri yivsiz av tüfekleri ile havalı tüfek ve tabancalar avda kullanılamaz. Eğitilmiş hayvanlarla ve mücadele kapsamında kullanım yeri, şekli ve özellikleri Merkez Av Komisyonunca belirlenecekler dışında kara, hava araçları ve yüzer araçlarla, ses, manyetik dalga, ışık yayan araç ve gereçler, canlı mühre, tuzak, kapan ve diğer benzeri araç, gereç ve usullerle avlanılamaz. Avda kullanımı Merkez Av Komisyonu kararı ile men edilen ses ve manyetik dalga yayan cihazlar, tuzak ve kapanlar ile benzeri araç ve gereçlerin pazar ve ticarethanelerde bulundurulması ve satışı yasaktır. Özellikleri Merkez Av Komisyonunca belirlenenlerin dışında gümeler kurulamaz ve bu gümelerde avlanılamaz.
Avlanan hayvanların taşınması ve avlanma gayesi dışında mücadele kapsamında ve kişilerin kendilerini, tarlalarını ve sürülerini korumak maksadıyla avlaklarda avcılık belgesi ve avlanma izni olmadan avlanmada kullanılan silâhları ve araçları taşıma veya köpek bulundurma ile eğitilmiş hayvanlarla ve avlanma zamanı dışında avlanma esasları Merkez Av Komisyonunca tespit edilir. Bu esas ve usullere aykırı şekilde avlanılamaz.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
iki yamyam sohbet ediyorlarmış
bir tanesi diğerine demiş ki, şu beyazlar ne kadar gaddar. dünya savaşı çıkartıyorlar, milyonlarca insanı öldürüyorlar.
diğeri de başıyla onaylamış... ve israfçılar da, çünkü yemeyip gömüyorlar!
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
115
İL ÇEVRE VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜNDEN DUYURU


HALKIMIZIN ve AVCILARIN DİKKATİNE!
HAVALI TÜFEK VE TABANCALARIN AVDA KULLANILMASI YASAKTIR

4915 sayılı Kara Avcılığı Kanunu 11.07.2003 tarihinde yayınlanarak yürürlüğe girmiştir. Kanunun yayımından günümüze kadar halkımızı bilgilendirecek birçok basın bülteni yapılarak, yerel ve ulusal basın aracılığı ile halkımıza duyurulmuştur. Ayrıca ilimizin bütün köy muhtarlıklarına av koruma ve kontrolleri ile ilgili yazılar yazılarak halkın bilgilendirilmesi sağlanmıştır.



http://www.osmaniye.gov.tr/?/blog/basin-bultenleri/il-cevre-ve-orman-mudurlugunden-duyuru
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu maddeyi ben yazmadım T.C. Anayasasın da mevcut eğer havalı tüfekle atış yapmak istiyorsanız bunun için özel poligonlar var ya da meskun mahal dışında (yerleşim birimlerine 600 mt uzakta) atış yapabilirsiniz. Avlanma esas ve usulleri
MADDE 6. - Avlanma, avcılık belgesi ve avlanma izni almak şartıyla, yasalarla izin verilen silâh, araç ve eğitilmiş hayvanlarla, avlanma plânlarına veya Merkez Av Komisyonu kararlarına göre yapılır.
Zehirle avlanmak yasaktır. Haznesi iki fişek alacak şekilde sınırlandırılmamış otomatik, yarı otomatik, pompalı ve benzeri yivsiz av tüfekleri ile havalı tüfek ve tabancalar avda kullanılamaz. Eğitilmiş hayvanlarla ve mücadele kapsamında kullanım yeri, şekli ve özellikleri Merkez Av Komisyonunca belirlenecekler dışında kara, hava araçları ve yüzer araçlarla, ses, manyetik dalga, ışık yayan araç ve gereçler, canlı mühre, tuzak, kapan ve diğer benzeri araç, gereç ve usullerle avlanılamaz. Avda kullanımı Merkez Av Komisyonu kararı ile men edilen ses ve manyetik dalga yayan cihazlar, tuzak ve kapanlar ile benzeri araç ve gereçlerin pazar ve ticarethanelerde bulundurulması ve satışı yasaktır. Özellikleri Merkez Av Komisyonunca belirlenenlerin dışında gümeler kurulamaz ve bu gümelerde avlanılamaz.
Avlanan hayvanların taşınması ve avlanma gayesi dışında mücadele kapsamında ve kişilerin kendilerini, tarlalarını ve sürülerini korumak maksadıyla avlaklarda avcılık belgesi ve avlanma izni olmadan avlanmada kullanılan silâhları ve araçları taşıma veya köpek bulundurma ile eğitilmiş hayvanlarla ve avlanma zamanı dışında avlanma esasları Merkez Av Komisyonunca tespit edilir. Bu esas ve usullere aykırı şekilde avlanılamaz.
havalı tüfekle bir kez vurdum, bir daha atmam zaten zaten kuşlara, avlanma ruhsatı yani teskere yivli tüfekle av tüfeğiyle atarım bundan sonra:cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Bak güzel kardeşim herhangi bir canlıyı öldürmek spor veya tutku olamaz.
Öldürmek olsa olsa sapkınlık olur.
ALLAH o canlıları kafanıza göre keyfinize öldürün diye yaratmamış. Yoklukta mahrumiyette kalırsan yiyebileceğin hayvanları sana tebliğ etmiş keyfine vur dememiş. Ayrıca bu ülkede kurban bayramlarını katliam diye gösterip ava çıkan kafası çalışmayan çok vatandaş var, avı spor kurban kesmek vahşet oluyor.
Bu arada biz motosilet kimseyi öldürmek için binmiyoruz aynı şey değil yanlış düşünüyorsun.
BAma maalesefki seninde söylediğin gibi bu durum aileden gelir, maalesef baban avcılığın attığını vurmanın çok güzel bir şey olduğunu öğretmiş sana ama yanlış öğretmiş. Attığını vurmak gibi bir yeteneğiniz varsa bu işin cana kıymadan yapılan hatta ülkenizi temsil edebileceğiniz spor dalları var.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ama nasıl motosiklet tutkumuz varsa, bu işlerinde tutkunu olan kişiler var, hem allah bunları bize faydalanalım diye yaratmış:silent: sonuçta etini yiyoruz:rendeer:

allah cc , yaşamınzıı sürdürecek kadar bile rızk bulamadınız da hayvanları avlayın emreder . Benim kaç avcı tanıdıgım varsa cogunun bir uzvu (organ ) eksık
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar bugün canım sıkıldı, dağ evimize gideyim dedim, havalı tüfeğimi yanıma aldım, balkona çıkıp kuş avladım 4 tane vurdum, ikisini vurdum ama düştüğü yerde bulamadım:silent:sizinde varmıdır kuş avlama hobiniz:silent:
bide benim tüfek ayarsız galiba onun yüzünden vuramıyorum heralde:silent:

havalı tüfekle bir kez vurdum, bir daha atmam zaten zaten kuşlara, avlanma ruhsatı yani teskere yivli tüfekle av tüfeğiyle atarım bundan sonra:cat:

Bak bak ..... Hemen de çark edermiş..... :queen::queen:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
13-15 yaşlarında köye gittiğimde kumru ve serçe vuruyordum . sonra merhamet duuygum mu gelişti yoksa çocukluktan mı kurtuldum yaptığımın yanlış olduğunu düşünüp bir daha hayvan öldürmedim. şuan 21 yaşındayım tüfek hala duruyor üstü bile paslanmış artık.
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
vurduğun bir av hayvanı değil..peki amaç ne??..avcılığı severim..ejdattan gelme bir spor ve hobi..yakın zamanda tüfek almaya niyetim var,çocukluğumda ava giderdim büyüklerimle.ama vururduk ve yerdik..sizin yaptığınız gibi balkondan sıkmazdık hayvanlara..avcılık forumlarına takılın bence..ama şunu bilin,orda bu yazdıklarını yazarsanız size neler derler o bilinçli avcılar,''dayak yesem daha iyi olurdu'' dersiniz..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
yetkili makamlara gerekli başvuru yapılmıştır,bilgilerinize,ilgilenip ilgilenmemeleri onlara kalmış
adam ne kadar rahat yaaaa suç işliyo bi de ballandıra ballandıra anlatıyo marifet gibi,beklemede kal arkadaşım ,mıntıka karakolundan çağırırlarsa şaşırma,böyle bişeye kayıtsız kalmam mümkün değil,vatandaşlık görevimiz kusura bakma artık

Valla ben cahilliğine verip sessiz kalmıştım, yetkililerin ilgileneceğini hiç zannetmiyorum ama sen doğru olanı yapmışsın
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
dostum av sezonu kapanalı tam 40 gün oldu şu an hayvanlar kuluçka döneminde yaptığın etik bir şey değil.yazık o hayvanlara bence egonu stresini trapta dağıt.... seni şiddetle kınıyorummmm.. baban eğer iyi bir avcı ise senin bu mevsimde av yapmana izin vermemeli.her birinin doğada bir görevi var sorumluluğu var av sezonu bekle al çifteni çıkar avlanma belgeni ruhsatını vur avını ye etini.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
Balık tutma dışında avı yapmam . Hele kuşlara hiç kıyamam.Yemeyeceğim balığı tutmam geri atarım . Hatta baktım 1 tava olmuyor tuttuklarımıda geri atarım :)

Avcı yemeyeceği kuşuda vurmamalı derim.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
200
açmı kaldın açıktamı kaldın negeçti eline bu dünyanın öbür dünyasıda var allahın yarattığı hiçbir canlıyı doğayı öldüremessin yok edemessin:pr::farao:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
dostum bu vurduklarımız av hayvanıdır, örneğin ördek, bıldırcın, üveyik ve diğerleri, biz sonuçta bunları vurmakla hem spor yapıp keyif alıyoruz hemde etinden faydalanıyoruz:cat:

Yani diyorsunki av hayvanlarının yaşama hakkı yok.
Hem ayrıca kim karar veriyor şunlar şunlar av hayvanı vurulur .şunlar şunlar av hayvanı değil vurulmaz diye....Av hayvanı haa!!! O zaman bizlerde yam yamların gözünde Kebaplık et yemeğiz. Artık çevirmemi yaparlar haşlamamı yam yamlara kalmış.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst