- Konu Yazar
- #1
Herkese merhabalar arkadaşlar. Bu soruyu arattım fakat bana yakın zamandaki bilgisi lazım olduğu için konu açmak zorunda kaldım.
Arkadaşlar yarın akşam(09.07.2016) sabiha gökçenden uçağım var. 1 hafta boyunca motoru da oraya bırakıp, dönüşte almak istiyorum. Biletimi bi 10-15 gün önceden aldım ve sırf 20-30 tl az vermek için Sabihayı seçmiştim ve aradığımda otopark motorlara ücretsiz denmişti. Fakat tekrardan kontrol amaçlı aradığımda malesef ki Atatürk Havalimanında meydana gelen üzücü olaydan sonra kontrollerin arttığını ve artık müsamma gösteremediklerini ve günlüğünün 40 tl olduğunu söylediler. Fakat konuştuğum kişi buna rağmen otoparkta kameraların görmediği bir açık nokta var, motorcular oradan girip çıkıyor falan dedi fakat ben bunu riske atamam çünkü uçağı kaçırma korkusu ile o noktayı bulamazsam günlük 40tl den 280 tl boşu boşuna para ödemiş olacağım.
Araştırmalarım sonucunda başka otoparklar olduğunu öğrendim. Avrasya diye bir yer varmış sanırsam bir de ispark varmış. Avrasya günlüğü 10TL, Ispark ise 5TL istemekte.
Şimdi sizlere sorum şu ki : ben ne yapmalıyım ? Daha önce bu konuda tecrübeli olan çok vardır kesinlikle fakat özellikle yakın zamanda(Atatürk HL daki olaylardan sonra) bu konuda bir çözüm üretebilen var mı?
Ek soru olarak da: kaskımı motor kilidime bağlayabiliyorum fakat montumu eldivenimi diziliğimi bir çantaya koyup bunu da o kilide bağlamayı düşünüyorum. Otopark görevlisine durumu da söyleyeceğim bu bir sıkıntı çıkarır mı sizce(özellikle havaalanında ,bomba tehditi gibi)?
Cevaplarınızı beklemekteyim. Herkese iyi ve güvenli sürüşler.
Arkadaşlar yarın akşam(09.07.2016) sabiha gökçenden uçağım var. 1 hafta boyunca motoru da oraya bırakıp, dönüşte almak istiyorum. Biletimi bi 10-15 gün önceden aldım ve sırf 20-30 tl az vermek için Sabihayı seçmiştim ve aradığımda otopark motorlara ücretsiz denmişti. Fakat tekrardan kontrol amaçlı aradığımda malesef ki Atatürk Havalimanında meydana gelen üzücü olaydan sonra kontrollerin arttığını ve artık müsamma gösteremediklerini ve günlüğünün 40 tl olduğunu söylediler. Fakat konuştuğum kişi buna rağmen otoparkta kameraların görmediği bir açık nokta var, motorcular oradan girip çıkıyor falan dedi fakat ben bunu riske atamam çünkü uçağı kaçırma korkusu ile o noktayı bulamazsam günlük 40tl den 280 tl boşu boşuna para ödemiş olacağım.
Araştırmalarım sonucunda başka otoparklar olduğunu öğrendim. Avrasya diye bir yer varmış sanırsam bir de ispark varmış. Avrasya günlüğü 10TL, Ispark ise 5TL istemekte.
Şimdi sizlere sorum şu ki : ben ne yapmalıyım ? Daha önce bu konuda tecrübeli olan çok vardır kesinlikle fakat özellikle yakın zamanda(Atatürk HL daki olaylardan sonra) bu konuda bir çözüm üretebilen var mı?
Ek soru olarak da: kaskımı motor kilidime bağlayabiliyorum fakat montumu eldivenimi diziliğimi bir çantaya koyup bunu da o kilide bağlamayı düşünüyorum. Otopark görevlisine durumu da söyleyeceğim bu bir sıkıntı çıkarır mı sizce(özellikle havaalanında ,bomba tehditi gibi)?
Cevaplarınızı beklemekteyim. Herkese iyi ve güvenli sürüşler.