Havaalanı Motosiklet Parkı- Sabiha Gökçen

Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
Herkese merhabalar arkadaşlar. Bu soruyu arattım fakat bana yakın zamandaki bilgisi lazım olduğu için konu açmak zorunda kaldım.

Arkadaşlar yarın akşam(09.07.2016) sabiha gökçenden uçağım var. 1 hafta boyunca motoru da oraya bırakıp, dönüşte almak istiyorum. Biletimi bi 10-15 gün önceden aldım ve sırf 20-30 tl az vermek için Sabihayı seçmiştim ve aradığımda otopark motorlara ücretsiz denmişti. Fakat tekrardan kontrol amaçlı aradığımda malesef ki Atatürk Havalimanında meydana gelen üzücü olaydan sonra kontrollerin arttığını ve artık müsamma gösteremediklerini ve günlüğünün 40 tl olduğunu söylediler. Fakat konuştuğum kişi buna rağmen otoparkta kameraların görmediği bir açık nokta var, motorcular oradan girip çıkıyor falan dedi fakat ben bunu riske atamam çünkü uçağı kaçırma korkusu ile o noktayı bulamazsam günlük 40tl den 280 tl boşu boşuna para ödemiş olacağım.

Araştırmalarım sonucunda başka otoparklar olduğunu öğrendim. Avrasya diye bir yer varmış sanırsam bir de ispark varmış. Avrasya günlüğü 10TL, Ispark ise 5TL istemekte.

Şimdi sizlere sorum şu ki : ben ne yapmalıyım ? Daha önce bu konuda tecrübeli olan çok vardır kesinlikle fakat özellikle yakın zamanda(Atatürk HL daki olaylardan sonra) bu konuda bir çözüm üretebilen var mı?

Ek soru olarak da: kaskımı motor kilidime bağlayabiliyorum fakat montumu eldivenimi diziliğimi bir çantaya koyup bunu da o kilide bağlamayı düşünüyorum. Otopark görevlisine durumu da söyleyeceğim bu bir sıkıntı çıkarır mı sizce(özellikle havaalanında ,bomba tehditi gibi)?

Cevaplarınızı beklemekteyim. Herkese iyi ve güvenli sürüşler.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Havaalanı otoparkları hakkındaki konuya hakim değilim ama ben başka bir konuya değinmek istiyorum, görevli ne güzel de yol göstermiş size buradan kendilerine çokk çoook iyi temennilerde bulundum.. Yanlış anlamayın size değil ama art niyetli biri ile konuşmuş olsa ve bak orada kamera yok dese en basitinden cana değil ama birinin malına zarar verilirse bunun sorumluluğu kime ait olacak? saçmalığa bakın lütfen...:pr:
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Hocam nacizane fikrim taksi veya benzeri bir ulaşım aracıyla gidin hem aklınız motorunuzda ve ekipmanınızda kalmaz.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
ispark lardan çatır çatır motosiklet çalıyorlar. forumda bir sürü konu mevcut bu konuyla ilgili. kapalı avm otoparklarından da son dönemde bir çok motosiklet çalındı. o yüzden motosikletini evinde bırak kafan rahat olsun.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
65
Avrasya yı kullan burasıda atlantis avm otoparkıdır ücretsiz havaalanı sevisi mevcuttur ben burayı kullanıyorum ziyadesi ile memnunum
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
İlginç motor haricinde ulaşım yokmu?
Taksi diye bir ulaşım aracı var
ZdaGWG.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
bilgilere ek olarak :
Biletini aldığınız firmanın kendi otoparkları olmalı.Biletiniz ile motorunuzu bu otoparklara bırakıp indirimli ödeme yapabiliyorsunuz.
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
41
ben sabiha gökçende ücretsiz olarak ( patlamadan önce ) 3 gün bırakmıştım. Ama son zamanlarda farklı uygulamalar olabilir. Sabiha gökçende otoparka giden asansörlerin yanında bir alan var, orada birçok motoru görebilirsiniz park halinde . kaldırımdan çıkılacak yer var ama girerken biri gelip müdahale eder falan tadınız kaçabilir. iett nin havaalanına giden E-9 hattını kullanın riske girmeyin .
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
52
Havaalanı otoparkları hakkındaki konuya hakim değilim ama ben başka bir konuya değinmek istiyorum, görevli ne güzel de yol göstermiş size buradan kendilerine çokk çoook iyi temennilerde bulundum.. Yanlış anlamayın size değil ama art niyetli biri ile konuşmuş olsa ve bak orada kamera yok dese en basitinden cana değil ama birinin malına zarar verilirse bunun sorumluluğu kime ait olacak? saçmalığa bakın lütfen...:pr:

Açıkcası otopark görevlisinin bana dediği şeyi belki yanlış aktarmış olabilirim. Görevlinin bana dediği şöyleydi: "bu motorcular bulmuşlar kameranın görmediği bir giriş yeri aynı yerden de çıkıyorlar". Yani benim anladığım otoparka giriş esnasındaki kameraların görmediği yerlerden giriyorlar. Yani normalde otoparkta gözetim kamerasının olmadığı değil de bariyerin ordaki kameraların görmediği yerlerden girip çıkıyorlar. Tabi yanlış anlamış da olabilirim ama otoparkta her yer gözetim altındadır bence. Teşekkür ederim yorumunuz için.

Hocam nacizane fikrim taksi veya benzeri bir ulaşım aracıyla gidin hem aklınız motorunuzda ve ekipmanınızda kalmaz.

ispark lardan çatır çatır motosiklet çalıyorlar. forumda bir sürü konu mevcut bu konuyla ilgili. kapalı avm otoparklarından da son dönemde bir çok motosiklet çalındı. o yüzden motosikletini evinde bırak kafan rahat olsun.

Motorsuz git hacım. Yoksa o bir hafta bitmez.

Sanırsam öyle yapacağım. Çalınma korkum çok yok açıkcası kilitlerim cidden güvenilir ve güvenliğin göreceği bir yere çekerim kesin(gerekirse alarmı bile kurarım) fakat otopark işi sıkıntı gibi duruyor. Teşekkürler yorumunuz için.

Avrasya yı kullan burasıda atlantis avm otoparkıdır ücretsiz havaalanı sevisi mevcuttur ben burayı kullanıyorum ziyadesi ile memnunum

Teşekkürler şimdilik ya öyle yapacağım ya da motorsuz gideceğim gibi gözüküyor.

İlginç motor haricinde ulaşım yokmu?
Taksi diye bir ulaşım aracı var
[url=http://hizliresim.com/ZdaGWG][url]http://i.hizliresim.com/ZdaGWG.jpg[/url][/url]

Hocam evet var fakat durum bu kadar basit de değil. Şimdi Büyükçekmece tarafından taksi tutmak zaten başlı başına dert. Onun haricinde hadi toplu taşıma ile gidip bir yerden sonra taksi tutsam bunun bir de dönüşü var ve gece saatlerinde döneceğim için boydan boya taksi tutmam tamamiyle maddi kayıp.

bilgilere ek olarak :
Biletini aldığınız firmanın kendi otoparkları olmalı.Biletiniz ile motorunuzu bu otoparklara bırakıp indirimli ödeme yapabiliyorsunuz.

Hocam araştırdım onu da fakat o da ucuza gelmemekte bana. Teşekkür ederim yine de.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Motosikletin mevcut yerinde güvendeyse o strese girme. Kaskı falan nereye koyacaksın hem? Taksi yada metrobüs ile git.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Hort.

Son zamanlarda kullanan var mı ? Durum nedir ? Ücretsiz giriş devam ediyor mu ?
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Hort.

Son zamanlarda kullanan var mı ? Durum nedir ? Ücretsiz giriş devam ediyor mu ?

En son 1 Kasım'da kullandım. Sıkıntı yok ayrıca sıkıntı oluşturabilecek bir durum da yok. Çıkış gişelerinde kocaman bir açıklık var ve görevli bulunmuyor burada. Çok rahat geçebilirsiniz.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
En son 1 Kasım'da kullandım. Sıkıntı yok ayrıca sıkıntı oluşturabilecek bir durum da yok. Çıkış gişelerinde kocaman bir açıklık var ve görevli bulunmuyor burada. Çok rahat geçebilirsiniz.

Aslında soruyu sormama sebep olan olay aşağıda, 6 kasımda gerçekleşti. 6 kasım sonrası giden biri yok mudur ?


http://www.milliyet.com.tr/ataturk-havalimani-nda-silah-gundem-2340171/
 
Katılım
6 Şub 2014
Mesajlar
346
Atatürk Havaalanı'ndaki sistem motosikletleri görmediği ve dolayısıyla bilet veremediği için mecburen ücret ödeyemiyorsun.
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
137
atlantis avm 10 tl alıyor günlük, ama sahsen ben bırakmam motorumun üzerinde ekipmanları oraya.

1 hafta motor aklında kalacağına 1 saat erken çıkmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
829
Bencede taksi ile gidin.İnsanın aklı kalır,şüphe eder ya çalınırsa ya problem olursa diye..
Birde bir durum olsa hemen dönemeyeceğize göre,şüphesiz gitmek en iyi karar.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Alternatif üreten arkadaşlara teşekkürler ancak Akşam 5 de leventten sabiha gökçene motosikletten daha hızlı bir ulaşım yok. Motorum çalınacak bir model değil,GT650. Deposunda macun vs var. Kimse elini sürmez o konuda sorun yok.

Ekipmanlarım topcase'e sığıyor. Önce sabihaya gidip şansımı denicem, olmazsa atlantise bırakacağız mecbur.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Kurtkoyde özel otoparka birak. Ordan bin taksiye git. Özel otoparkda guvenli olur diye düşünüyorum
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
80
Ben havalimanlarına sürekli park ediyorum zaman zaman 15 gün üzeri bırakıyorum. Bu durumda yanıma branda alıyorum özellikle, ayrıca disk kilidi 2 adet zincir kilit ile bağlıyorum. Atatürk havalimanı için durum daha rahat. Sabiha için sorun şu, motor park etmeye adam gibi yerler yok. Havalandırma boşlukların bariyerlerine bağlıyorum mecburen, ordada kuşlar çok fazla. Sürekli seyahat eden için havalimanına motorla gitmek zaman ve ciddi maddi kar sağlıyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst