Hava Filtresi ile ilgili Sorun...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm bildiginiz qibi geri zekalı honda cbr 125r var bende ve hala kullanıyorum :mrgreen: motorun HAVA FİLTRESİNİ söktüm Motora vereceqı bı zarar varmı veya yakıtta deqısıklık suraatta deqısıklık olrmu Cvp Larınızı beklıyorm Şimdiden Thanxs:cat:

Ve Filtreyi Cıkarınca Motorda bı Ses cıktı qorenler 600 lükmu dıyor sesde cok quzel deqısım var :queen: bayıldım Resmen :queen:

Takayımmı Takmayayımmııı:rendeer: Haydı ellerı gorelım :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
herşeyi boşver de eğer motoru korumayan bir parça olsa adamlar neden taksın onu?
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bravoo tebrikler :mrgreen: zaten kdmn mühendisleri yanlışlıkla koymuşya
sen fazla bulduklarını çıkartırsın artık :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Bence başınıza gelecek olan Olası olaylar şöyle olacak

1- Motorunuz çekişten düşecek

2- bir depo benzinle, eskisine nazaran daha km gideceksiniz.

3- Belli bir süre sonra kabrüratörünüz iyice kir ve toz ile kaplanacak , motorunuzun içinde çamur kalıbı gibi bir kir birikecek. takii yatak sarana kadar

4-Ani hızlanmanız gerektiğinde , karbüratör hava yakıt karışımını ideal ölçüde ayarlayamayacağı için ,gazı açtığınızda motor anında tepki vermeyecek önce tekler gibi olacak , sonra birden gaz alıp fırlayıp gidecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence başınıza gelecek olan Olası olaylar şöyle olacak

1- Motorunuz çekişten düşecek

2- bir depo benzinle, eskisine nazaran daha km gideceksiniz.

3- Belli bir süre sonra kabrüratörünüz iyice kir ve toz ile kaplanacak , motorunuzun içinde çamur kalıbı gibi bir kir birikecek. takii yatak sarana kadar

4-Ani hızlanmanız gerektiğinde , karbüratör hava yakıt karışımını ideal ölçüde ayarlayamayacağı için ,gazı açtığınızda motor anında tepki vermeyecek önce tekler gibi olacak , sonra birden gaz alıp fırlayıp gidecek.


cok yardımcı oldn :) yarın takıcam saolassn
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hiç olmassa performans dediklerinden tak.sesi yine farkeder.ama filitresiz gezme.zaten açıklamışlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıkartırım canım nasıl isterse öyle yaparm
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
cıkartırım canım nasıl isterse öyle yaparm

tabii ki arkadaşım biz öylesine sohbet ediyoruz sadece moto senin motorun. ama en azından bir açık hava filtresi taksan iyi olur yoksa küçük bir taş girer emme manifolduna ondan sonra subap piston ne varsa eline alırsın ve de 1000 liraya yaptıramazsın o motoru aklında olsun:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
18
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabii ki arkadaşım biz öylesine sohbet ediyoruz sadece moto senin motorun. ama en azından bir açık hava filtresi taksan iyi olur yoksa küçük bir taş girer emme manifolduna ondan sonra subap piston ne varsa eline alırsın ve de 1000 liraya yaptıramazsın o motoru aklında olsun:cat:

yok yarın takcam kımsede ustune alınmasın ben bıraz sınırlıyım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:22 AM ----------

nese ben uyuyorm sımdı ne yazarsanız yazın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst