Hatunlar Sozlugu.. !

Katılım
6 May 2005
Mesajlar
312
Hatunlar Sozlugu.. :) :p


İYİ: Bir kadın yerden göğe kadar haklı olduğu bir konuda bir erkekle
tartışmaya girmişse, erkek artık saçmaladığını bilsin çenesini kapasın
diye bu kelimeyi söyler...

5 DAKİKA: Bir kadının "5 dakika"sı yarım saate eşittir, tabii bir
erkeğin 5 dakikasının da tv´deki maçın ne zaman biteceğine eşit olduğunu
düşünürsek, durum gayet adil...

HİÇ: Bir erkek saatlerdir karşısında somurtan kadına en sonunda
"neyin var?" diye sormayı akıl ederse alacağı cevap budur: "Hiç" cevabını
alan erkek anlamalı ki az sonra kadının yerden göğe kadar haklı olduğu
bir kavga başlayacak ve bu kavga en az "5 Dakika" sürecek...

PEKİ (Tek kaşını kaldırarak): Kadının bu lafının ardından erkeğin bir
soru daha sorması büyük cesaret işidir... Çünkü bunun ardından kadın
"Hiç" yüzünden sinirlenecek ve bir tartışmaya daha başlayacaksınız.

PEKİ (Normal bir yüz ifadesiyle): Bunun anlamı : "Pes ediyorum" ya da
"aman ne halin varsa gör"...

PEKİ (Her iki kaş da havada): Siz öldünüz... 5 gün boyunca sevişmeyi
unutun hatta yemeği, ütülenmiş gömlekleri bile...

Derin Bir İç Çekiş: Bu erkeklerin en yanlış anladıkları bir kadın
tepkisidir... Derin derin iç çeken bir kadının aklından şu geçmektedir:
"Aaah ah bende de akıl olsa "Hiç" yüzünden senin gibi bir aptalla
tartışır mıyım?"

Kısa Bir İç Çekiş: Bu da bir kelime değil ama erkeğin kadınlarda doğru
anladığı bir tepki... "Kısa Bir İç Çekiş", kadının o an için halinden
memnun olduğunu gösterir... Bir erkek bu durumun ne kadar uzun sürmesini
istiyorsa, o kadar uzun süre hareket etmemeli ve nefes almamalıdır.

AAAA !!! : Kadının bu kelimeyle başlayan her lafı, eninde sonunda erkeğin
başına bela olacaktır... Örnek: "Aaaa dün öyle söylememiştin...", "Aaaa
ama ben yemeğe annemleri çağırmıştım..." Bir erkeğin yapacağı en akıllı
iş, kadın söze "Aaaa..." diye başladığı anda kapıya doğru yönelmektir.

LÜTFEEEEN: Bunu bir rica kelimesi olan "lütfen" ile karıştırmayın.
"Lütfeeeeen" diyen kadın belli ki anlattıklarınıza inanmıyor ve "lütfen
beni kandırmaya çalışma yemezler" diyor... Zaten olay bu noktaya
geldiyse yapacağınız hiçbir şey yok, Bir yanlışınız geçmişteki ve gelecekteki
bütün doğruları götürdüğü için yalvar yakar olsanız yine de kadını
inandıramazsınız, bu aykı maaşınızı vitrinde görüp aşık olduğu gerdanlığa
yatırırsanız belki biraz gülümsemesini sağlarsınız, ama yine de
tartışmanızı izleyen "5 Gün" boyunca, cinsel ihtiyacınızı gidermek için
elinizde bir erkek dergisiyle tuvalete kapanmak zorundasınız...

ÖNEMLİ DEĞİL: İşte kadının en tehlikeli sözlerinden biri...
Yaptığınız bir şeye karşılık olarak kadın size böyle diyorsa, yaptığınız şeyi
nasıl burnunuzdan fitil fitil getireceğini düşünmektedir... Çünkü kadının
"önemli değil dediği konu tabii ki çok önemlidir, bundan sonra 5 yıl
boyunca yapacağınız her kavgada tekrar tekrar gündeme
alınacaktır..."Önemli Değil"in ardından genelde "Peki"nin tek kaş havada olan versiyonu
gelir ki o zaman anlayın kadın intikam planını çoktan kurmuştur...

SÖYLE HAYATIM: Bu da bir suçunuzu, affedilmez bir günahınızı itiraf
etmeniz için kadının size verdiği fırsattır... Bu fırsatı iyi kullanarak
dürüst ve makul bir konuşma yapmalısınız.

TEŞEKKÜRLER: Bir kadın size teşekkür ediyor..!! Şaşkınlıktan yere
yapışmayın efendim "rica ederim" demeniz yeter.

ÇOK TEŞEKKÜRLER: Bu maalesef "Teşekkürler"den daha büyük bir
minnettarlık ifadesi değil.. Bir kadın size "Çok Teşekkürler" diyorsa ya
kırıldı ya sinirlendi yani yaptığınız şey bir şekilde ona battı demektir...
"Çok Teşekkürler"in ardından genellikle "Derin Bir İç Çekiş" gelir, siz
de insanlık hali merak edip "ne oldu" diye sorarsanız, alacağınız
cevap... "HİÇ"
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst