Hatay 8.moto-cros Gezisi(hassa Daglari)

Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
BUGÜNKÜ GEZİMİZ HATAY KIRIKHAN-HASSA İSTİKAMETTİNE ÇARDAK DENEN YAYLAYA DOGRUYDU. YOL ALMAK ÜZERE YOLA SABAH BEN VE HAKAN ABİ YAGMUR DİNLEMEDEN CIKTIK.TAM KIRIKHANA VARMADAN ÖNCE HAKAN ABİNİN ARKA FİRENİ KİTLEDİ VE ASFALTTA 20_25 METRE SÜRÜKLENDİ.ŞÜKÜR BİŞEY YOKTU.MAKİNENİN DEBREYAJ KOLU KOPTU DÖNMEK YOK DEDİ DEVAM DEDİ.(abi ben bu düşüş şeklini hep televizyonda görürdüm) ya korumalar olmasaydı.kask olmasaydı ne olurdu..neyseki vardık

YÜCEL ABİ VE ADEM ABİ HAKAN ABİNİN ÜZÜRİNDEKİ CAMURLARI YIKARKEN






HEMEN BİR TAMİRCİYE GİTTİK

PARCAYI BULMAK BİRAZ ZOR OLDU KIRIKHANDA NEYSEKİ BULDUK BİRİNİ



BİZİ YOLUMUZDAN KİMSE CEVİRMEZ DİYEREK BEN, HAKAN,YÜCEL,ADEM ABİ İLE BERABER HASSAYA DOGRU YOL ALDIK VE CARDAK YAYLASI YOLUNDAYIZ YÜKSEKLİK 1650 METRE





BİRAZ KARDA YUVARLANALIM

[

YAPMAYIN ABİLER TABİ KAR HİÇ GÖRMEMİŞİZ SEVİNİRİZ ÇOCUKLAR GİBİ

[URL=http://imageshack.us]



TIRMANIYORUZ



BİRRAZ MOLA. YOLLAR UZUN VE CETİN





GEZTİYİMİZ YOLLAR







VE SONUNDA VARDIK.YOLDA SİS VARDI.



ZAMAN KAYBETMEDEN İŞ BÖLÜMÜ YAPTIK HAKAN ABİ ET İŞİNE ADEMABİ ATEŞ,YÜCELABİ OTUN TOPLAMA VE BENDE SALATA VE ZERZEVAT İŞİNİ YAPTIM









SİZLERDE BUYURUN DOSTLAR TİNİ (BOGMA)RAKIDA OLMAZMI SOFRADA ŞEREFENİZE BEYLE YARASIN(OHYEAH BUNLARI GÖRÜNCE SAKIN FİRAR EDEYİM DEME)



YÜCEL ABİ AŞK YAŞARKEN BEN VE HAKAN ABİ KÜNEFE YAPALIM DEDİK SİZ HİÇ KARLI BİR ORTAMDA DAGDA KÜNEFE YEDİNİZMİ BİZ YADİK ABİ:)



AHA BUDA HAKAN ABİ









KÜNEFENİN ALTI PİŞTİ SIRA CEVİRMEYE GELDİ HAKAN ABİ TAK HAMLEDE HAVADA CEVİRDİ ONU...



CANI CEKEN BİZE TAKILSIN ABİ.HADİ AFİYET OLSUN KÜNEFE BU İŞTE BAK BAK BAK








YAVAŞ ADEM ABİ BOGULACAKSIN ABİ.






YÜCEL ABİ DOYAMIYORUM DİYOR E HAKAN ABİMİZ YAPARDA KÜNEFE OLMAZMI SAGOL HAKAN ABİ ELİNE SAGLIK YAKINDA BİR KÜNEFE SOLONU ACARIZ ARTIK ÖGRETMENLİKTE PARA KALMADI ..:)))



CAYIMIZI İÇTİKTEN SONRA BİRAZDA YEDİKLERİMİZİ SİNDİRMEK LAZIM CROS YAPALIM DEDİK










































DÖNÜYORUZ ARTIK






[/

DOGA HARİKASI DİYE BEN BUNA DERİM.YORUCU BİRGÜNDÜ VE BİZ KARANLIKTA TAHA 100 KİM YOL GİDECEGİZ.ADEM ABİ KIRKHANDA AYRILDI BİZDEN YÜCEL ABİ TOPBOGAZDAN İSKENDERUNA DOGRU YOL ALDIK VE BEN HAKAN ABİYLA DÖNDÜK GÜZELİM ANTAKYAYA

BU GEZİDE EKSİK OLAN TEK ŞEY SENSİN CAN İYİKİVARSIN...


[URL=http://imageshack.us]


İŞTE BİR GEZİNİN DAHA SONUNA GELDİK.SEVİYLE KALIN,DOSÇÇA KALIN.SİZ SİZ OLUN KASK VE KORUNALIKLI KIYAFETSİZ KOLA CIKMAYIN.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
Biz Gezersek Böyle Gezeriz

Hava Durumu Yagmurlu Ama ölmek Var Dönmek Yok Dedik Yola Ciktik.zorluklara Maruz Kaldik Ama Herşeyi Unuttuk.adana Ekibi Sizlerlede Buluşalim.bu Karda Kişta Gezmenin Zevki Başkadir Demesi Bizden.haftaya Süprizimiz Var.....ahyeoh özür Dilerim Seninde Olmani Isterdim Yakinda Bende Askerim Hadi Bana Eyvallah
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
afiyet olsun.yav belamısınız.isimiz gucumuz var.geziyonuz niye anlatıyonuz.bide resimleyip gosteriyonuz.canımız cekiyo.simdi kalk izmirden git antakyaya.1330 km.ne ugrasıyonuz benle.ozledim oraları.cok guzel gezi yapmısınız.
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
7
heyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooo bende iskenderunda yaşıyorum ama geçici olaak kocaelindeyim ailemle gezdiginiz yerleri biliyorummmmm
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
hehehh kunefe super gorunuordu :mrgreen:
ben ce en güsel fotolar künefe fotoları idi:p
su an saat 2.22 am :cyclopsan
kan sekerim fena halde düştü :pale:
geberecem bu saat te :silent:
saka bi yana gezi cok güsel olmus cok eglenmıssınız ellerinize sağlık:)
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
5
DAĞLARIN FATİHİ MERİH ve EKİBİ :)

İşte budur dedirtecek türde bir gezi yapmışsınız :) Yüreğinize,emeğinize,yollarınıza ve motorlarınıza sağlık...Tek kelimeyle muhteşem olmuş...Hava koşulları pek müsait değilmiş ama işin gizemi sanırım burda gizli...Bu arada künefe öyle bir yenmişki,ben artık hayatımda yemem sanırım :) Bu geziyi Almanya'dan kardeşim izledi.O'na bu güzel memleketin havasını ve doğasını hissettirdiğiniz için size onun adına da ayrıca tşk.ediyorum :) Başlangıç hoş olmamış,büyük geçmiş olsun :-( kendinize iyi bakın...Merih,dilerim o güneş hepinize doğar :) sevgiyle,dağlarla ve motorlarla kalın :) bu arada umarım bir gün tüm motor severler bu güzel geziye katılırız :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Süper gezi olmuş. Gerçekten kendin pişir kendin ye hadisesi çok iyi.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
güzel bir gezi olmuş. yemeklere diyecek lafım sadece harika!! bı foto süper ayrıca. nice gezilere...
1671gf.jpg
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
olm merih deli misin be öldürücen mi beni? asker ocağındaki adama yapılır mı bu? :)
abi o ne oyle ya rakıı , köfteee , künefeeeeeeee
ben warken hiç künefe yapmadın alacağın olsun adi adam ...
ama bekle 58 gün sonra askerliğim bitiyo ve senin askerliğin 22 gün sonra başlıyo aynısını bende sana yapmazsam...
şaka bi yana manyak bi gezi olmus fotolar harika , aferin öğrettiklerimi iyi uyguluyosun böyle devam et
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Arkadaşlar fotoğraflarınız süper.Bu arada bir olayı merak ettim;nasıl olur da arka fren seyir halindeyken kilitlenir?
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
teşekkürler

ohyeah kardeş inan bu gezi seni kıskandırmak için degildi.ama hakan abi merih efe bunları görünce tepkisini merak ediyorum dedi..pazer:arka firenleri tutan balatalar kitledi otomatikmen disk kitleyince teker durdu nasıl oldu anlamadık.ozi2002:rakısız gidilirmi daglara. sen sen ol cros yaparsan eger içmeden cıkma daglara sonra dikkat dagılır allah muhafaza...güneş:kardeşinizinde aramıza katılması dileyi ile.teşekkürler arkadaşlar haftaya süprizimiz var...
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
gezi budur abicim isteeeeeee

vallaha ne yalan soleyim harbi kiskandim cunku hernekadar chopper tercih etsemde genelde cross da her zaman ilgimi cekmistir ve okudugum gezi yazilarinda en aslin uygun gezileri tertiplediginizi soyleyebilirim millet ayklariniza saglik.....

bu arada künefede nasil güzel gorunuyodu ole ya bi ara hafif bi islaklik hissetim dudaklarimda allahima:p




allh fren takimlariniza zeval vermesin.....:bounce: :bounce:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
27
Herkese Yorumlarindan Dolayi Çok TŞk. FotoĞraflanmamiŞ Nİce Gezİlerİmİz Var. Bİzler Her Firsatta Bunu YaŞiyoruz. Bu Forumda Bunlari PaylaŞmaktakİ Gayemİz; Hatay'in GÜzellİklerİnİ Bİlmeyenlere GÖstermek , İsteyenlerle PaylaŞmak ,tanimadiĞimiz Motorcu ArkadaŞlarimizi Tanimak, Tanimadiklari Yerlerİ Onlara Zevkle Tanitmak. YaĞmur Çamur Kar HİÇİ Önemlİ DeĞİl. Yeterkİ Katilimcilar Olsun.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
27
Raki İÇİn Bİr AÇiklama Yapma GereĞİ Duyuyorum. Resİmde GÖrÜldÜĞÜ Gİbİ Sadece Ben Ve Merİh İÇİyoruz O Da Çay BardaĞinda Adem Abİ Namazinda Nİyazinda. YÜcel Namaz Kilmaz Ama İÇmezde. AnlayacaĞiniz Herkes HÜr Ve Herkes DİĞerİne KarŞi Saygili. ÖlÇÜyÜ KaÇirmadiĞiniz SÜrece HerŞey GÜzeldİr Dİye DÜŞÜnÜyorum....
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
19
dostlarım selamun aleyküm
aranıza yeni katıldım yeni üye oldum :)

bende antakyada oturuyorum sümerlerde
motorum yok ama 1-2 haftaya kadar alıyorum kısmetse
şimdi benim aklım karıştı ne almayılım
aklıma keeway 150 superlight chopper var
veya mondial 151 rs ya da zeaulsun cross veya asya cross

sizce hangisini almaylım ?
ben antakyadan arsuza iskenderuna gezmek içinde gitmek istiyorum. kross o kadar güzel değil bana göre tipi :)
chopper ise çok alımlı duruyor. bu sefer bunu alırsam dağlara çıkamicam
aklım karıştı
gerçi çok dağlara çıkmam ben ilk defa vitesli motor alıp kullanacağım o yüzden alır almaz sizlere takılırsam kesin düşerim ben oralarda :D
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ya ahmet ne alırsan al ya böyle bir gezinin, resimlerin ve künefenin içine etmede git traktör al kamyon al, al ikitekerde ne alırsan al.

Arkadaşlar ortak bir noktada buluşalım ve bir etkinlik yapalım ama künefede olacak karışmam wallla:rendeer:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
3
Künefeye bak künefeye ağzım sulandı.

Çok güzel işte gezi dediğin böyle olur herşeyiyle birde orda sazlı sözlü fasıl yapsaydınız varya çok güzel olacaktı.Ama ben bişey merak ettim bu malzemeleri oralara dağlara taşlara motorlarla mı taşıyorsunuz.Künefe yapmak için ızgara yapmak için.Hayatta sizin hayatınız ha.Keyfini çıkarmaya bakın.Yaz geliyo daha iyi geziler bekliyoruz sizden.:bounce: :cat: :p
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1
heyy merhaba.. sizleri 31 moto cross grubu olarak siteme ekledım.. tum gezileri izlemek isteyenler sulkar.sitemynet.com adresıne gelebılırler... geziler her geçen hafta daha iyi oluyor ... merih efeye ayıp olmus ama sen askere gıdınce o neler yapacak acaba ... ama sensız hiçbirşeyin tadı olmaz bence ... dagın tepesınde kunefe zevkide bır baska olmus yanı... canımız çektı yaws kunefeyımı izlesek geziyimi... sevgilerimle merih ve 31 moto cross grubuna
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst