Hatamı yapıyorum acaba:S

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosiklet virüsü bir kere vücuda girdi mi kurtuluşu yok.Tedavisi olmayan bir hastalık.Yani senin durumunda iş işten geçmiş gibi görünüyo.Bence bundan sonra yapabileceğin en güzel şey bundan sonra durumu kabullenmek ve onunla gezintilere çıkarak doğru kullanmayı öğretmek.

Geçmiş olsun.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
hayırlısı olsun kardeş sorumluluğu bana kalır diye düşünüyorsan olmaz bu iş ,ama sen olmasanda ben başlarım diyorsa arkadaşın, yapacak şey iyi sürücü olmasını ve ALLAH a emanet olmasını istemekten başka çaren yok gibi, kolay gelsin :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya ben geçende mahallede öğretim dedim,Aldı motoru bi gel git yaptı,enson bastı gaza gidio,araya döndüğü gibi fırladım peşinden bağrıom ''Lee durr,Hoop,araba gelce,dur lem...en son koca sokagı dolandır bana,ben arkada o onde gıdıo..Dahada vermedım:D
 
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
131
Motor kullanmanın sorumluluklarını bildiğin en ince ayrıntıya kadar öğret ona gerisini bırak kendisi halletsin :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
valla ne güzel olumlu yaklaşımlar.hadi hayırlısı:p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Allah kolaylık versin:)işin zor gibi görünse de sonuçlarını düşününce bol keyifli sürüşler sizleri bekliyor
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
valla ne güzel olumlu yaklaşımlar.hadi hayırlısı:p

:pr: yok abi kullanamaz :pr:
:p :p :p
:queen:
:bounce: (ayıp sana abi dediğini duyar gibiyim:queen:)
neyse iyi etmişsiniz ikinizinde öğrenmeniz lazım, biri yorulunca diğeri kullanır:cat:
kolay gelsin 1
Allah sana sabır versin 2
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
32
bayanlarda sursun motorsıklet....
ıster kız ıster kork bu sevgı kanına gırdımı degıl sen ,alem-ı cıhan gelse genede ıcınden alamaz bu sevgıyı hıc kımse....tavsıyelerımı soyleyeyım:
1- teknık surus konusunda ona ufak bılgıler-trıkler ver...abartmadan ufak ufak yoksa usturaya gırer...
2- bu lafı unutma "kocadan hoca olmaz"
3- madem surmek ıstemıs bırak sursun,madem dusmek ıstemıs bırak dussun...onemlı olan dusmemek degıl,dusecek pozısyona gırmemek...onun dısında dusecekse eger ne yapalım yercekımı kanunu herkes duser...trafıkte ongormeyı ogrenmesı lazım...
4- fotografta gordugum kadarıyla sadece kask var.....yanlıs.....mont,sırtlık,dızlık,dırseklık,eldıven....bızde cok dustuk ama ayaga kalktık,ekıpmana tesekkur ettık....
5- unutma kocadan hoca olmaz...

Benden bu kadar,,,fazlası usturaya gırer...
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
kardeşim en iyisini yapıyorsun

hem unutma boynuz kulağı geçermiş derler


benim artçım artık kendisi kullanıyor
çok da iyi oluyor
mesaiye kaldıım zamanlarda çıkışıma beni almaya geliyor
ohh ne rahat
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
kardeşim en iyisini yapıyorsun

hem unutma boynuz kulağı geçermiş derler


benim artçım artık kendisi kullanıyor
çok da iyi oluyor
mesaiye kaldıım zamanlarda çıkışıma beni almaya geliyor
ohh ne rahat
bi an beni işten almasını düşündümde...
süper olur yahu:cherry:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
huceynim yorum yapmıyorum benim eşimde çok istiyor ama malesef yok dediğim zaman olay biter,ben zor kullanıyorum magandaların yüzünden panik yapmıyorum agresifleşmiyorum,gayet sakinim eşim öyle değil paniklediği an hemen motoru kaldırıp atar tabi kendinide sonra ayıkla pirincin taşını kaynanayla,kayınbabayla papaz ol gerek yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst