shadow-vt Katılım 6 May 2005 Mesajlar 312 13 Tem 2005 Konu Yazar #1 hak etmiş cezayı ama bende polis olsam acımazdım :cherry:
Tuncer Sezen Moderatör (forrap) Katılım 5 May 2005 Mesajlar 5,132 13 Tem 2005 #2 :sunny: :cherry: :cat:
ruzgarinoglu Katılım 26 Haz 2005 Mesajlar 28 13 Tem 2005 #5 puhahahahaha yav sevdiğim kız gitmiş ağlıyodum shadow abi sağol güldürdün.Yav bi ata demirer bi sen olmasan intihar etcem haa..
puhahahahaha yav sevdiğim kız gitmiş ağlıyodum shadow abi sağol güldürdün.Yav bi ata demirer bi sen olmasan intihar etcem haa..
MeTaL Katılım 13 May 2005 Mesajlar 1,862 Motosikleti Su Motoru 13 Tem 2005 #6 Shadow abimize can kurban her gün yüzümüze tebessüm katıyor, bıkmadan usanmadan ...
cuk_o Katılım 18 Haz 2005 Mesajlar 432 14 Tem 2005 #7 abi yaşı tutuyomuki ceza-i hak mıdır nedir ondan yırtar r: r: :salut: :salut: :salut: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
abi yaşı tutuyomuki ceza-i hak mıdır nedir ondan yırtar r: r: :salut: :salut: :salut: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
RagingBull Katılım 11 Tem 2005 Mesajlar 14 14 Tem 2005 #9 abi super! akşam akşam keyfim yerine geldi :cherry: saol shadow :thumleft: