Hastayım çok hastayım..!

Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Rabbim Acil şifalar versin kardeşim , Moralini yüksek tut. Ben iyi olacağım de içinden daima. Güçlü ol, bil ki yalnız değilsin.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Allah c.c. den acil şifalar dilerim.. İnşallah korktuğunuz gibi değildir.

Ama mutlaka hastaneye gidiniz..

Tek bir doktorun değil birkaç farklı doktorun görüşlerini de almak önemli.

Allah c.c. işinin ehli doktorlarla karşılaşmayı nasip etsin.
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Geçmiş olsun. Kötüyü düşünme belki başka bir rahatsızlıktır dün olan.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
tanıdığım 2 kişinin başına geldi. Genellikle bu hastalık kürdan kadar ince zayıflıktaki kişilerin başına geliyor. En azından benim şahit olduklarımın ikisi de öyleydi. Ama merak etme. İlki en az 5-6 defa bu rahatsızlığı yaşadı ve hatta defalarca bayıldı ve hastaneye kaldırdılar. En önemli tedavi şekli kendine iyi bakıp biraz kilo alma şeklinde. Diğerinin de geçen sene askerde iken başına geldi. O da şu an çok iyi. Bahsettiğim birinci kişi bunu ilk yaklaşık 20 yıl önce yaşadı ve sonra da defalarca tekrarladı. Şu an çok iyi. Rahat ol tedavisi var ama kendine çok iyi bakmalı ve eğer sen de benim tanıdıklarım gibi zayıfsan mutlaka doktor kontrolünde biraz kilo almalısın. Allah şifa versin. Selamlar.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Allah c.c. den acil şifalar dilerim.. İnşallah korktuğunuz gibi değildir.

Ama mutlaka hastaneye gidiniz..

Tek bir doktorun değil birkaç farklı doktorun görüşlerini de almak önemli.

Allah c.c. işinin ehli doktorlarla karşılaşmayı nasip etsin.

Başlığa bunu yazmak için gelmiştim yazılmış.

En az iki doktordan görüş almak her zaman daha iyidir dostum. Yaşın genç, tıp bilimine güven, görüş al ama asla meseleyi uzatma dostum. Şifalı bulmam dileği ile...
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Başlığa bunu yazmak için gelmiştim yazılmış.

En az iki doktordan görüş almak her zaman daha iyidir dostum. Yaşın genç, tıp bilimine güven, görüş al ama asla meseleyi uzatma dostum. Şifalı bulmam dileği ile...

kesinlikle tek doktora gitme, devlet hastanelerınden ımkanın varsa uzak dur. Burun ameliyatı yerine beyin ameliyatı yapıcak doktorlar vardır valla boş yere acı çekersin. Asla moralini bozma millet ne hastalıklardan kurtuluyor stres yapma geçmiş olsun
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Kayınçomunda yıllar önce cigeri patlamış. O gün bugündür sigara içer ve motor sürer içme sigarayı diyoruz dinlemiyor. Turp gibi maşallah. Kafaya çok takma derim. Allah acil şifalar versin.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Aynı teşhis ile ablamı kaldırdık fakülteye yazdıkların gibi aynı söylemler, sırtında ve diyaframda diren 2 hafta yattı.
Taburcu iğne ilaç vs.
Tekrar olursa operasyon denildi.
Akciğer sönmesi ne olacak bilmiyoruz.
TIP da bilmiyor ne zaman tekrarlayacağını..?
2 ay tedirgin geçti şimdi kendisi de kabullendi artık.
Muallakta yaşıyoruz işte hepimiz aynı şekilde kimin nerede gideceği belli değil.
Takılma her şey olacağına varır.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Çok geçmiş olsun,Allah (C.C.) acil şifalar versin.İyi haberlerini bekliyoruz.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
Geçmiş olsun hocam, inşaallah eski sağlığınıza kavuşursunuz en kısa zamanda, moralinizi yüksek tutun... Tekrardan geçmiş olsun
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
155
Dualarım seninle moralini bozma tıp çok ilerledi, bir an önce sağlığına kavuşursun inşallah.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
267
Allah şifa versin inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşursun kardeşim
 
Katılım
7 Eki 2014
Mesajlar
408
Çok geçmiş olsun. Bir an önce iyileşmen dileğiyle. Moralini yüksek tut. Belki yapmıyorsundur ama yine de sana tavsiyem hastalıklarla ilgili İnternet'te araştırma yapma sana faydadan çok zarar verir.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Gencsin ve toparlarsin. İlkini Atlattiysan ikinciyi de atlatirsin emin ol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst