Allah c.c. den acil şifalar dilerim.. İnşallah korktuğunuz gibi değildir.
Ama mutlaka hastaneye gidiniz..
Tek bir doktorun değil birkaç farklı doktorun görüşlerini de almak önemli.
Allah c.c. işinin ehli doktorlarla karşılaşmayı nasip etsin.
Başlığa bunu yazmak için gelmiştim yazılmış.
En az iki doktordan görüş almak her zaman daha iyidir dostum. Yaşın genç, tıp bilimine güven, görüş al ama asla meseleyi uzatma dostum. Şifalı bulmam dileği ile...