- Katılım
- 31 Mar 2006
- Mesajlar
- 251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yapanlari tebrik etmek lazim en azindan telli jant kullanmamislar 
o modellere daha kalın lastik uymazdı bence.ama victory nin daha hacimli ve dahaön lsatik ebadı ne kadar küçük farkeden yokmu...regal raptoru andırıyor bazı kromajları...
bu adresten bakabilirsin özelliklerine.daha başka modelleride var.ayrıca videolarda mevcut.ve tanrı harley i yarattı bunlar insanın içini okşayan tasarımlar.duruşları mükemmel hele kırmızısı aman yarabbi akla zarar bide şurada motor bilgileri olsa arkadaşlar.bilen varmı acaba teferruatını.