Harley&Davidson'a Alternatif:Victory

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yapanlari tebrik etmek lazim en azindan telli jant kullanmamislar :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ön lsatik ebadı ne kadar küçük farkeden yokmu...regal raptoru andırıyor bazı kromajları...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
ön lsatik ebadı ne kadar küçük farkeden yokmu...regal raptoru andırıyor bazı kromajları...
o modellere daha kalın lastik uymazdı bence.ama victory nin daha hacimli ve daha
kalın lastikli olan modelide var.genelinde arka lastikleri çok kalın dikkat ettiysen.
t40610wehrlebros2xe4.jpg

t41151hr8080004qa0.jpg

t41181hr8080002fy7.jpg

t41207hr8080003cl6.jpg
[/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Ya birisi şu konuyu silsin,diğer motorlara olan şevkim kaçıyor ya benim...
 
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
8
bir abimin lafı vardi insan birşeylere sürekli eksiklik duyarsa, o insan fakirdir diye, karsidan bakmak bize düser ancak elin amerikanı yapsın kullansın sen mobilet yap tepene binerler. cok seyin asilmasi lazım daha.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Küçük bir kıyaslama ile ;

Bu motorun yurtdışından girişi 10 bin YTL olsa ki öyledir bence ; Türkiyedeki fiyatı 30-35 bin ytl olur sanırım...(ötv vs.)

Bu kadar vergi hangi memlekette var ??!!

:pr:
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
34
ve tanrı harley i yarattı bunlar insanın içini okşayan tasarımlar.duruşları mükemmel hele kırmızısı aman yarabbi akla zarar bide şurada motor bilgileri olsa arkadaşlar.bilen varmı acaba teferruatını.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Bu motorlari rezmi kitabevinden aldigim amerikan motorcycle world dergisinde gormustum.

turkiyede zaten yoklar, cok kaliteli motorlar ve turkiyeye gelse idiler de en asagi harley ler akdar fiyatlari olurdu herhalde.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bu motorlara taktım ben.daha değişik modellerinide buldum.....türkiyede bunlardan ne zaman görürüz acaba.
victorykingpindelux05di4.jpg

victorytouringcruiser1nf7.jpg

victoryvisionstreet1sh9.jpg

victoryvisiontour1tq1.jpg

victoryvision8002ch1.jpg


bi cevap yazıyımda topiği hortlatayım dedim sadece.millet motor görsün az.
gerçi hep görüyolar ama.........:p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst