Harley Davidson polis motoru

Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dün bakırköyde dolaşırken bi harey gördüm,trafik polisi motoruymuş sahibini aradım ama bulamadım,benim gördüğüm ilk harleyli polis :)
olucaksa böyle yunus olsun :)



 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sultanahmet civarında çok var bunlardan :)

Ek olarak ; Devlet bu motorlar için para vermiyor.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
polis mi olsak napsak :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ortadaki boşluk radyo-teyp için heralde :)
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Sultanahmet civarında çok var bunlardan :)

Ek olarak ; Devlet bu motorlar için para vermiyor.

Peki nasıl oluyor bu işler?
Yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum. Yani örneğin bazı zabıtalar PS150 kullanırken bazıları V-Strom kullanıyor. Bu motosikletlerin ödemeleri nasıl yapılıyor?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harley Davidson distribütörü bir kaç tane polise bağışlamıştı. Genelde devriye/uygulama için değil gösteri ve eskortluk için kullanılıyorlar.
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
Bunu kullana polis ne şanslı polis. bunun artçısı ne şanslı artçı :D
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
polis mi olsak napsak :queen:

Lise mezunlarını polis yaptıkları zaman mülakata girmiştim. Askerlik şart yap gel dediler.
Koşa koşa gittim geldim. Yeni kanun çıktı polis akedemisi şart dediler. Ulan okuyacak durumda olsaydım askere gidermiydim üniversite varken :jocolor:
Harley'e binmek varken Cross'a biniyoruz :p
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Lise mezunlarını polis yaptıkları zaman mülakata girmiştim. Askerlik şart yap gel dediler.
Koşa koşa gittim geldim. Yeni kanun çıktı polis akedemisi şart dediler. Ulan okuyacak durumda olsaydım askere gidermiydim üniversite varken :jocolor:
Harley'e binmek varken Cross'a biniyoruz :p

Diğer polislerin arasındayken bile havanı düşünsene..

Egsoz yapan Polis :queen: Halaluyaa :queen:
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
o ne ki izmir zabıtalarının altında cbr250r var onu ne yapacağız? adam seyyar satıcının mallarını cbr ın arka yolcu kısmına bağlayığ götürecek heral? verdiğim vergiler haram olsun hayrını göremezler inşallah. sırf lüks uğruna amaca hizmet etmeyecek araçlar alıyorlar...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Sultanahmet civarında çok var bunlardan :)

Ek olarak ; Devlet bu motorlar için para vermiyor.

TAMAM kabul motorlar hibe . hediye. ya yaktığı benzin ?? ya 3000 km de bir yağ değiş bakım yap ??

adamlar hibe yapıp vergiden düşüyor. bi,rde üstüne bakım yapmak için para alıyor. kimse öpmeyeçeği eşşeğe semer vurmuyor :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
468
çalıntı olan kaçak olan veya bağlanıp alınmayan motor ve arabaları yapıyolar diye biliyorum ben
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst