- Katılım
- 14 Ocak 2012
- Mesajlar
- 392
- Konu Yazar
- #1
Sultanahmet civarında çok var bunlardan
Ek olarak ; Devlet bu motorlar için para vermiyor.
Peki nasıl oluyor bu işler?
Yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum. Yani örneğin bazı zabıtalar PS150 kullanırken bazıları V-Strom kullanıyor. Bu motosikletlerin ödemeleri nasıl yapılıyor?
Sultanahmet civarında çok var bunlardan
Ek olarak ; Devlet bu motorlar için para vermiyor.
polis mi olsak napsak :queen:
Lise mezunlarını polis yaptıkları zaman mülakata girmiştim. Askerlik şart yap gel dediler.
Koşa koşa gittim geldim. Yeni kanun çıktı polis akedemisi şart dediler. Ulan okuyacak durumda olsaydım askere gidermiydim üniversite varken :jocolor:
Harley'e binmek varken Cross'a biniyoruz![]()
Sultanahmet civarında çok var bunlardan
Ek olarak ; Devlet bu motorlar için para vermiyor.
Diğer polislerin arasındayken bile havanı düşünsene..
Egsoz yapan Polis :queen: Halaluyaa :queen: