Harley Davidson Fuarı Fotoğrafları

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ben halley modellerını sewmıyorum valla hemde hıc sewmıyorum hosuma gıtmıyorlar ya tıpım degıller yada bende bı sorun var ..... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunlarin Nie Egzozst Sesi Gök Gürültüsü Gibi çikiyo Silindirdenmi Motordanmki Egzozst Danmi Yaw
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
çok güzel motorlar.fotolar için teşekkürler.
zamanında dedemde de koldan vitesli harley varmış.hatta o motorla siyah beyaz bi fotorafını saklar halen.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ben de ekliyim :)

a1111ap0.jpg


harleyra8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst