Harley Davidson Fuarı Fotoğrafları

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Konya'daki bir alışveriş merkezine gelen harley davidson ve Indian marka motorların sergisini sizlerle paylaşmak istedim.

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel paylaşım... eline emeğine sağlık..teşekkürler...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ylmzzz;
ellerine sağlık.
Ne güzel bir iş yapmışsın.:cat:
Vaktim olsa her kareyi sorgulamak isterim doğrusu.

Çok çok çok teşekkürler....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Aynıları burayada geldi :) Eline sağlık Yılmazzzz :mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Bunun airbrushına bayıldım. Barış abi (BBRR)'nin yorumunu alsaydık :mrgreen:
44.jpg
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bize görsel şenlik yaşattın.Çok teşekkürler arkadaşım.:rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ben söyleyeyim Barış abinin yorumunu.. :p
" Verin bana da ..... £ alasını yapayim " :mrgreen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
38
motora başlayan hemen hemen herkesin idolü harley....bir cruser sahibi ve fan ı olarak resimler cok hoşuma gitti.. emeğine sağlık.. devamını bekliyoruz...
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
cok ilginç güzel paylaşim ellerine saglık yılmaz
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
chopperlara pek meraklı değilimdir ama sanıyorum meraklıları kudurmuştur... :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bakmicam bakmicam dedim :) Yine de dayanamadım :)çok güzeller :rendeer:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Dilim tutuldu ...

Nasıl hastayım bu makinalara...
Tr de de TT diye bir şirket yapmaya başlamış el yapımı chopperları...

Kısmet artık...
:)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Bu Motorlarrr benii Mahvetti Allahımm Motorların Güzelliğine Bak Hepsi gÜZEL Diyemicem ama ILK 3 Motor ve pempe renklı Olan Motor güzell
Seninde Emeğine Sağık Kardes
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst