Hani motosiklet daha tehlikeliydi?

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu nedir yaa savaş gibi :pr:

http://haber.mynet.com/guncel/bayra...1-yarali-760143-1?utm_source=Mynet_HomePage_3

kaza-bayram-640x360.jpg

84 ölü binlerce yaralı :silent:


hani motosiklet daha tehlikeliydi?


bu kadar adam motosiklet ile gitse o yolu inanın daha dikkatli gider ve daha sağlıklı varırdı.

yinede taksirat ve ibret diyelim


allah bizleri korusun ölenlere rahmet dilerim.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Aprlia tehlikelidir mesela. Yedep parça fiyatlarını görünce kalp krizi geçirme riski oluşuveriyor :)
Halkımızca bilinç altına işlemiş bir durum bu motor şeytan icadı diye. Bilinçsiz, kullanmayı bilmeyen şahıslar tarafından yapılan kazaların payı çok yüksek bu konudaki....
 
Katılım
9 Ağu 2013
Mesajlar
31
En ufak bir hatada(misal motoru düşürmekten bahsediyorum) kaybedeceğiniz şey kol,bacak,parmak vs vs.. motorsiklet hata affetmiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst