Hangısıyle başlamalıyım???

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
6
Mrb arkadaslar.. şu an izmitteyım. Arabadan hıcbı zaman hoslanmadım. Hatta arabalardan nefret edıyorum. Bu durum sanırım bendekı motor tutkusundan kaynaklanıyo.neyse ben motor almak ıstıyorum.7.5- kredıyle 10 bın ytl ye kadar para ayırabılırım. Ufak bı ılcede ufak motosıkletlerı sürdüm bugune kadar.yanı profesyonel motor sürücüsü değilim. Uzun yol deneyımım hıc yok. Sehır ıcınde ve ( izmit- ankara, izmit-izmir, ıstanbul-ankara vb.. Gıbı sehır dısına da cıkmam gerekıyor. Hız tutkum var.ama amator oldugum ıcın gayet mantıklı davranırım. Yani tecrubelı sürücüler bile kazayla can verıyolar.bunun bılıncıyle yola cıkarım. Otobanda veya dıger bazı yollarda 120-130 la gıtmenın anlamsız oldugu vakıtler hızı artırabılecegım, yakıt sarfıyatı makul olan, dıştanda bıraz karızma olan, uzak yola dayanıklı bı motor önerirmisiniz..?? Boy:180 , kılo: 72 ...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu buna benzer seyleri belki bin defa yazdik cizdik.
Ama senin gibi iyi niyetli bi kardesimiz cikiyor yine yaziyoruz :)

Elindeki butce iyidir.. Hostur.. Guzel bi motor alinir.

Lakin once kendine bi tarz belirle kardesim..

Ondan sonra gereken yardimi yapariz :)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
438
kardes bence hysng GT 250 R al 2010 model 0 km
madem o kdr bütcen var hız tutkun da yok tam sana göre motor 250 cc lik motor küçük gelir diyosan 2. seçenek olarakda honda cbr 600 F derim
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
6
Dostum ben tarz marz bilmem daha çömezim anlıycan. Amacım ayda bir ıstanbul-ankara arası sehır dısına cıkmak. Sehır ıcınde de bıraz kullanmak. Ama ekserıyetle sehır dışı ve ilçeler arası vss. Amator olmam nedenıyle çok aşırı hız olmasada uygun yollarda bıraz hız ıstiyorum tabi pişinceye kadar. Motor bıraz cekıcı olmalı.yarı yolda bırakmamalı. Bu beyınsız arabaların gıdebıldıgı her yere gıdebılmeli yani :)
 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Herkesin kendi parası tercihi ve düşüncesi.Bence de 250 cc lik bir motorla başlamanız daha iyi.Benim fikrimce ise tarzınızı bilmiyorum ama cbf 250 alınabilir.Hem çok fazla para çıkarmış olmazsınız elinizden.Eğer tecrübeniz olsaydı kesinlikle bir DL 650 tavsiye ederdim.

Kazasız sürüşler.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum ben tarz marz bilmem daha çömezim anlıycan. Amacım ayda bir ıstanbul-ankara arası sehır dısına cıkmak. Sehır ıcınde de bıraz kullanmak. Ama ekserıyetle sehır dışı ve ilçeler arası vss. Amator olmam nedenıyle çok aşırı hız olmasada uygun yollarda bıraz hız ıstiyorum tabi pişinceye kadar. Motor bıraz cekıcı olmalı.yarı yolda bırakmamalı. Bu beyınsız arabaların gıdebıldıgı her yere gıdebılmeli yani :)

Tarzini belirle dememdeki sebep su :

10,000 TL baglayip 2 gün sonra yanlis seçim yüzünden pisman olmakta var.

Bence siteyi bi süre takip et dostum.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
6
kardes bence hysng GT 250 R al 2010 model 0 km
madem o kdr bütcen var hız tutkun da yok tam sana göre motor 250 cc lik motor küçük gelir diyosan 2. seçenek olarakda honda cbr 600 F derim

hyosungta yedek parça problemi ve uzun yolda tökezleme durumu olmasın sakın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

Herkesin kendi parası tercihi ve düşüncesi.Bence de 250 cc lik bir motorla başlamanız daha iyi.Benim fikrimce ise tarzınızı bilmiyorum ama cbf 250 alınabilir.Hem çok fazla para çıkarmış olmazsınız elinizden.Eğer tecrübeniz olsaydı kesinlikle bir DL 650 tavsiye ederdim.

Kazasız sürüşler.

cbf 250 nin uzun yoldaki performansı nedir hocam. uzun yola gıdermi yani. otobana hacı muratla gırmek var bırde passatla. durum buna dönmesın. bu arada çömezliğimi bağışlayın ;)
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Dostum bence ikinci el GT 250 Comet al,bir sene bin.4.5'a aldığını bir sene sonra 4'e satarsın.Yeterli tecrübeyi de edinmiş olursun.Hem isteklerini de karşılar.Hyo'yu sattıktan sonra Suzuki GSR 600,FZ6 Fazer,CBF 600 gibi motosikletler düşünebilirsin.Elindeki paraya sıfır 250 cc alırsan çok değer kaybeder,eğer bahsettiğin kadar bağlıysan motosiklete mutlaka kısa süre sonra cc büyütmek istersin.Bu yüzden ilk önce ikinci el 250cc bak.İzmit gibi yerde parça sıkıntısı yaşamazsın.CBF250 de bakabilirsin,YBR 250 de ilk etapta..

Bu arada,bu saydıklarımın hiç birisi uzun yolda sıkıntı çıkartmaz.250'likler arasından Hyosung öneririm.Hyo en egüçlüsüdür bu saydığım 250cc'likler arasında.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
ilk motorunu 0 almanı önermem...

1. En az 1 yıl içinde motoru büyütmek isteyeceksin ve 0km 2. ele düşerken çok fiyat kaybediyo.

2. İnşallah olmaz ama ilk zamanlarda motoru düşürme riskin yüksek. O yüzden çok fazla yatırım yapma, değer kaybı sonraki motorlarına göre daha fazla olacak bir motor. Olduğu yerde bile yana yatsa, "yatmış" motor oluyor.

3. İlk motordan sonra belki tarz değiştirmek isteyeceksin, belki racing alıp cruiser ya da tam tersi değişikliğe geçeceksin.

Gerçekten beğendir bir model bulursan o zaman onu sıfır almaya çalış bence...

Soruna gelince, hyosung'lar bence başlangıç için uygun. Çok fazla sorun çıkarmayan, kullanımı rahat bir marka. GT250R ve GV250 modellerini deneme şansım oldu. Tarz olarak sana hangisi gidiyorsa onu deneyip karar verebilirsin. Ben GV250 kullanıyorum ve gayet memnunum. Fiyat aralığı olarak 5-5.5bin e güzel düşük km'li temiz bişeyler bulabilirsin.

Özellikle GT250R ise iyi bir ustaya baktırarak almanda fayda var derim, zira racing tarzı olduğu için basıp zorlayanı çok oluyor, aynı motor olmasına rağmen GV250 lere göre daha yıpranmış oluyor piyasadakiler.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
600 lük bir alet al yavaş yavaş kullan :)

şahsen ben öyle yapıcam inşallah :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst